گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

هنوز وقتش نشده ...

1393/9/8 14:47
185 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلا هنوز وقتش نیست ...

هنوز خیلی کوچیکین...

هنوز درست حرف نمی زنین...

هنوز زوده...

خودتون می دونین چی زوده . از پوشک گرفتن.

خیلی وقته که از پوشک خوشتون نمیاد و تا فرصت کنین درش میارین میندازین کنار .

اما اوایل آذر بود که من توی اتاق بودم و در را بسته بودم و شما توی نشیمن بازی می کردین .

با صدای زنگ بابا بلند شدم در را باز کنم که دیدم ارسلان برای اولین بار شلوارش را درآورده و پوشکش را هم باز کرده تعجب که سریع پوشوندمتعصبانی. گفتم خدا را شکر جایی را کثیف نکرده که یه ساعت بعد کشف شد شاکییه گوشه که همیشه می شینی خیسه اونم به این صورت که با شلوار رفته بودی نشسته بودی شلوارت خیس شده بود منم کاراگاه بازی درآوردم کشف کردم .

اما از اون بدتر اردلان خان بود:

دیدم یه پوشک یه کنار دیگه افتاده بابا سعید گفت حتما کار یکی دیگشونه منم با نا باوری و خنده چک کردم دیدم بعععععععععععلهههههههههه.

اردلان پوشکش را درآورده برای اینکه کسی شک نکنه دوباره شلوارش را پوشیدهتعجبقه قههگریهعصبانیاحساسات پیچیده ای داشتم اما خوب بیشتر خندیدم. من و بابا خیلی خندیدیم و من از آینده نزدیک ترسیدم اما خب خیلی زوده چطور از پوشک بگیرمتون وقتی حتی نمی تونین اسم نیازتون را هم به زبون بیارین.

یک بار که سعی کردم وقتی بود که اردلان شدیدا سوخته بود حدود 13 ماهگی . روی قصری جیش کردی اما به نظرم کم بود اما هرچی سعی کردم دیگه خودت را خالی نکردی وقتی آمدی توی اتاق دو جا را آباد کردی بابا را هم عصبانی عصبانی.

فقط می گم خدا به داد برسه.

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان ریحانه
8 آذر 93 15:18
عزیزم خدا بهت تحمل بده تا بتونی این مرحله رو هم به خوبی پشت سر بذاری بالاخره گلم چند بار کثیف کردن خونه رو که باید پیش بینی کنی به نظرم بیشتر بچه ها اینجورین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
حرفای شما متین اما توی 15 ماهگی زود نیست؟
مامان گلشن
8 آذر 93 16:12
مهربونا ما کلی برای کارهاتون ذوق کردیم ولبخند زدیم به خاطر ایبنکه میخواین مستقل باشین .ودارین نشون میدین این مطلب رو با دراوردن پوشک