گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

غذا و خواب

1393/10/7 7:49
240 بازدید
اشتراک گذاری

بی خیال غذا و خوابتون شدم گذاشتم هر کار دوست دارین بکنین تا خودتون به این بلوغ برسین که غذا بخورین و بخوابین اما نتیجه :

میگن اگه بچه گشنه باشه غذاش را می خوره جوش نزن => اولا که لاغر شدین بعدشم ارشیا چنان نون خشکی که پیدا کرده بود می خورد و به چشمای ما نگاه می کرد که باباش گفت چند وقته که غذا نخورده که انگار داره شیش لیک می خوره؟

میگن غذا را بذار جلوی بچه خودش بخوره => همش نصیب فرش و سفره شد و یه خونه که باید سریعا تمیز بشه که بچه ها از روی زمین غذا نخورن.

میگن بچه خسته بشه می خوابه . منم باهاتون بازی کردم => ساعت 10 یه چرتی می زنین و بیدار می شین تا ساعت 2 نصف شب.

خلاصه دیگه دیدم نمیشه دیشب با شربت ساعت 12.5 خوابیدین.روز جمعه هم بد غذایی کردن مجبور شدم شب مثل نی نی ها باهاتون برخورد کنم و بذارم روی پام و بخندونم و بازی کنم و نا غافل یه قاشوق غذا بگذارم دهنتون و سرتون را گرم کنم تا لطف کنین و قورت بدین چون جویدن زحمت داره شما هم که نمی تونین رو خودتون فشار بیارین خسته می شین میکس می کنم که درسته قورت ندین.

این روزها خیلی شیرین شدین همدیگه را بغل می کنین همدیگه را می بوسین به غیر از اردلان بقیه بهم کمک می کنین و فرد خاطی را به من می رسونین . خیلی جالبه که ارشیا از همه کوچیکتره اما حتی سعی در بغل کردن و بلند کردن  بقیه می کنه . بچم اعتماد به نفسش به خودم رفتم. دست همدیگه را می گیرین و چرخ و فلک بازی می کنین و ...

عاشقتونم دیگه به حرفهای آدمهایی که بچه هاشون براشون مهم نیست نمی کنم . شما اولویت اول زندگیم هستین. به زور هم شده غذا میدم بخورین اما با شادی. به زور هم شده می خوابونمتون اما با سختی.

من برای هر چهار تاتون کافی نیستم ولی سعیم را می کنم. تحملم کنین.

پسندها (4)

نظرات (4)

مامانی علی
7 دی 93 11:57
سلام خانومی خداقوت که یه تنه به ۴ نفر میرسی اما بعضی از بچها بد غذا هستن مثل همون سلما که گفتم علی گازش کند. ساعت یک شب بهش شیر داد تا ساعت ۳بعد از ظهر غذا نخورد که آخر مامانش دوباره شیر داد.اون یه ۱۰ روزی از علی بزرگتره مثلا داره از شیر میگیرش البته شیر مادر نخورد.باشربت اشتها آور یکم غذا میخوره البته با زور.فکر کن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آره دیگه ولی مثل اینکه جدیدا همه بچه ها بد غذا هستن . دور و اطراف من که اینطوریه.
مامانی رادین
7 دی 93 12:49
درکت میکنم بد جور میدونی که رادینم بد غذا البته الان بعد سرماخوردگیش بهتر شده منم اصلا گوش ندادم. بچه هیچی ندی که خودش بخوره منم .یکسره با اینکه بزرگ شده ولی خودم بهش غذا میدم با این حال بردم دکتر میگه قدش خوبه وزنش اندازه بچه 18 ماهه است اگه ولش کنم چی میشه؟؟؟؟؟ موفق باشی عزیزم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
فقط مادر هست که دل می سوزونه . دیگران بیشتر به فکر مادر هستن تا بچه .
مامان یاسی
8 دی 93 13:43
عزیزم شما باید سوالاتت رو از کسی بپرسی که سه قلو داره چون مسلما راهکارها در مورد مسائلی مثل خواب و خوراک و از پوشک گرفتن که به درد یک بچه میخوره هیچوقت به درد سه تا بچه که همزمان با هم باید بخوابن و غذا بخورن و یا پوشک گرفته شن نمیخوره! و همینطور در مورد مسائل دیگه ...
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
از این جور مامان ها هم پرسیدم خیلی هم توی نت سرچ کردم ولی تجربیات دیگران هم حتما راهگشا خواهد بود.