گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

ارشیا قلدر می شود

1393/10/7 22:47
245 بازدید
اشتراک گذاری
.: تا این لحظه ، 1 سال و 4 ماه و 13 روز :.

بازی زندگی هم همینطور هست یه روز ارسلان مظلوم بود بعد اردلان و آخر ارشیا حالا ارشیا هم شیطانشده :

شیشه شیر را دستش گرفته بود نمی خورد به کسی هم تعارف نمی کرد منم با مهربونی البته ازش گرفتم دادم اردلان که حروم نشه اردلان هم بیسکویت دستش را انداخت رفت روی پتو دراز کشید داشت می خورد و ارشیا هم داشت اعتراض می کرد ؛ دید من کاری نمی کنم خیلی قشنگ شیشه را از دهن اردلان درآورد زد زیر بغلش با نوک پنجه هم خیلی با وسواس بیسکویت اردلان که انداخته بود را به سمتش می زد می گفت اِ اِ هَم.خندونک

جلوی در آشپزخانه یه تیکه جا هست به ابعاد یک در یک متر که یه موکت پهن کردم و گاهی قالیچه و خلاصه هر چی باشه وسیله بازی بچه ها هست . اردلان آورده بودش وسط خونه و روش نشسته بود گفتم پاشو بزارش سر جاش درستش کن. اردلان خودش را زد به کوچه چپ و با چشمای گرد می گفت: چی؟ کی؟تعجب ارشیا هم داشت نگاه می کرد آمد جلو که موکت را ببره دید نمی شه گفتم اردلان بلند شو باز گفت: چی؟ کی؟تعجب ارشیا زیر بغلاش را گرفت می خواست بلندش کنه زورش نرسید قه قهه

ارسلان از دستم فرار کرده بود نمی گذاشت پوشکش کنم و می خندید و شیطان می کرد و به من نگاه می کرد و بدو بدو یه جا که واستاد ارشیا از پشت بغلش کرد و هولش می داد تا بیارش پیش منقه قهه

پسندها (2)

نظرات (1)

زیــنب (مامان)
12 دی 93 17:25
سلام عزیزم الهی قربون شیطنتاشون برم من هر وقت پستای وروجکا رو میخونم کلی میخندم به روی ماه هر سه تا گل پسرات
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.