گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

خواب نیمه شب ارشیا

1395/9/20 3:31
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 3 سال و 3 ماه و 26 روز سن دارد :.

 ساعت 3:15 نیمه شب

مرتب دندون قروچه می کردی منم نمی دونستم چی کار کنم

تا اینکه همین الآن شروع کردی به حرف زدن و گفتی من ، من خاموش کنم و گریه گریهگریهگریه

خیلی بلند شروع کردی به گریه بغلت کردم بغل و کم کم که واضحتر صحبت کردی گفتی من تلویزیون را خاموش کنم و مدام بلند گریه می کردی گریهگریهگریه

تا بغلت کردم بردمت جلو تلویزیون و روشن کردم و کنترل را دادم دستت خاموش کردی و خندیدی آرام

بعد آوردم تو اتاق گفتم برو سر جات بخواب که تشکت را نشون دادی گفتی این جای منه و راحت خوابیدی

یه بارم نصف شب جا به جات می کردم و میگذاشتمت تو تشکت که گفتی این تشک من نیست گفتم خوب بیا ببمرمت تو تشک کجاست نشونم بده ، خودت نشستی اطرافت را نگاه کردی و گفتی همینجاست و خوابیدی.

الهی فدای دل کوچیکت بشم که اینقدر ساده راضی میشه .

کاش همیشه همینطوری بمونه و خواسته های دلت دستنیافتنی نشه و بشه راهت شادت کرد بوسبوسبوس

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)