گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

سر کارم

1395/9/23 17:10
707 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 3 سال و 3 ماه و 29 روز سن دارد :.

هر روز یاد مهدتون می کنین.

بیشتر مامانها شاغل بودن.

بهتون میگم مهد تعطیله و خانم محروقی(مدیر مهد) نیست و ...

گاهی هم زمان تعطیلی مهد که از جلوش رد میشیم میگم ببینید تعطیله شیطان

ولی هر مهدی که می بیند میگین این مهد منه و تو نیا اینجا جای مامانها نیست و ...

حالا هم میخواین منو بذارن سر کار تعجب خبر ندارین که بدجوری سرکارم قه قهه

البته خودم هم گاهی دلم هوای برنامه نویسی می کنه ولی جلوی شما بیان نمی کنم.

گاهی میگین با کامیون می برمت سر کار 

گاهی هم با موتور

گاهی هم با ماشین بابا

میگم اگه برم سرکار شما تنها می مونین.

ارسلان میگه اتوبوس سوار میشم میرم خونه عزیزجون(مادرشوهرم)

اردلان میگه همینجا بازی می کنیم

ارشیا میگه منم میام باهات

هر روز صبح هم بیدار میشین میگین بابا کجاست؟ میگم اداره

میگین سرکار؟؟؟؟؟؟ خنده

ارسلان می خواد بزرگ بشه بره سر کار باباش تنها نباشه.

یه بار با هم قدم میزدیم و صحبت می کردیم ارسلان گفت بزرگا میرن سرکار مامان باباها آره؟ منم گفتم آره گفت تو چرا نمیری سرکار؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم من قبلا می رفتم اما الآن نمیرم که تنها نباشین

بعد گفت منم بزرگ میشم با بابا میرم سر کار تنها نباشه هاپو نخورش قه قهه

انگار باباش میره بیابون چوپونی قه قهه

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان علی آقا
23 تیر 96 1:38
ای جان به گل پسرا چرا دیگه نمیبرینشون مهد عزیزم چقدر شیرین زبونن
سحر
9 مرداد 96 1:33
خدا حفظشون کنه.. کاش به منم چندقلوبده