گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

محبتهای برادری

1395/9/18 16:33
661 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 3 سال و 3 ماه و 24 روز سن دارد :.

اگه دعواتون کنم بغل هم گریه می کنین .

بعدم میاین میگین بچم را دعوا نکن شاکی منم می گم به بچت بگو فلان کار را نکنه.

خیلی وقتها پدر و پسر میشین .

همین امروز تو آشپزخونه بودم و اردلان آمد گفت ارشیا سرم را گاز گرفته میگم ارشیا چی کار کردی می گه این پسرم منم سوپ پختم نخورده گفتم خوب منم غذا میدم نمی خورین گازتون می گیرم؟؟؟؟؟تعجب

دوباره دست خالیشو گود کرد برد سمت دهن اردلان گفت سوپ بخور اردلانم مثلا خورد گفتم خوب دیگه بوسش کن و دیگه ارشیا بوسش کرد و با هم می رفتن و هی بوس می کردن.

پسندها (1)

نظرات (1)

مینا
18 آذر 95 23:11
مرسی از این همه عکس خوشکل.من عاشق این سه تا وروجک هستم.عشقای من .خیلی دوستشون دارم.ماشالله ماشالله.هزار ماشالله.کلی منتظر بودم تا ازشون عکس بذارین.امیدوارم همیشه شاد باشین کنار هم.واسه جیگرا اسفند دود بدید حتما.درپناه خدا باشن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خیلی انرژی گرفتم از این همه محبت ممنونم عزیزم