گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

نیش و نوش ارسلان با همه

1393/10/7 22:54
260 بازدید
اشتراک گذاری
.: تا این لحظه ، 1 سال و 4 ماه و 13 روز :.

بوس راه می ره و بوس می کنه من را . بوس می فرسته(کف دستاش را بوس می کنه و نشون می ده)

بوس از پشت گردنم را بغل می کنه بعد سرش را میاره صورتم را بوس می کنه .

بوس گاهی هم الکی گاز می گیره بعد هم می بوسه من هم به هیچ کدام عکس العمل نشون نمی دم.سکوت

تشویق گاهی هم با شیطنت دستاش را میاره جلوی صورتم و یه دست محکم می زنه و شیطونی می خنده مثلا من را ترسونده منم خنده

یه بار کنترل تلویزیون کنارم بود و سر گرم بافتنی بودم همه خواب بودن فقط ارسلان بیدار شده بود آمد پیشم یکم که سر حال آمد کنترل را دید رفت دور اتاق یه دوری زد و همش چشمش به کنترل بود که یه نقشه ای بکشه برش داره چون دهنشون می کنن بهشون نمی دم آخه کنترل هنگ می کنه و خیس می شه و اوضاعی می شه. خلاصه نشست زمین دستش را سمت کنترل دارز کرد و خودش تا کمر روی زمین دراز کشید بعد پاش بعد هم سریع آمد زانوی من را گاز گرفت کنترل را برداشت و فرار کرد منم توی همه مدت اصلا نگاش نمی کردم و زیرچشمی حواسم بهش بود.

عاشقتم جوجه

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان آرمینا
8 دی 93 0:11
سلام.ماشالله به شیطنتهای این سه گل پسر.انشالله همیشه سلامت باشن.من که شما رو لینک کردم.دوست دارم بیام و از احوال سه قلوها باخبر بشم به شما ۱رای دادم.امیدوارم کمک کنه رتبه شما بالاتر بره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم خیلی برامون ارزشمنده
مامانی
8 دی 93 8:50
سلام خوبی مامانی؟فداشون بشم گل پسرا چه کارای میکنن از طرف من بوسشون کن با این اوصافی که تو داری میگی من دیگه دلم اب شد اخه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
پس چی فکر کردی همش که نباید سختی کشید اینم تشکر بچه هاست