گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

دیدین چی شد؟

1393/10/7 0:24
250 بازدید
اشتراک گذاری

همه لطف دارن رأی می دن واقعا ممنونم .

اما بعضی ها خیلی طرفدار دارن . 

می گین کی ؟

این دوستمون 10/4 شرکت کرده الآن هم 226 رإی داره.یعنی دو روزه تعجب خداییش دوست دارم فقط بدونم چی کار کرده!هیپنوتیزم شایدم یه جشنی بوده جشن همه تو رودرواسی رأی دادن یه اس ام اس دیگه . نمی دونمسوال

نتیجه امروز:

پسندها (2)

نظرات (3)

فاطیما
7 دی 93 1:19
سلام مامان سه جوجه طلایی من واقعا و از صمیم قلبم به شما تبریک میگم. هر چی فکر میکنم و میخوام خودم رو جای شما بذارم که ببینم با وجود 3 تا پسر بچه بازم میتونم وبلاگ بنویسم فقط به جواب منفی برخورد میکنم ولی شما قابل تقدیر هستید. من امروز خیلی اتفاقی وبلاگ شما رو دیدم . اینقدر کنجکاو شدم که چند صفحه از وبلاگتون رو خوندم. خدا ایشالا بهتون سلامتی بده تا بتونید پسرای گلتون رو بزرگ کنید . من با اجازتون لینکتون میکنم. به وبلاگ گل پسر من هم سر بزنید.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم حتما
مامان زینب
7 دی 93 1:56
آره مرضیه جان منم وقتی دیدم شدم مثل تو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
واقعا هااا
مامان نینی
14 دی 93 16:03
ماشالله خدا قوت