گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

زرنگ خونه

1394/2/31 3:13
717 بازدید
اشتراک گذاری
.: ارشیا اردلان ارسلان تا این لحظه ، 1 سال و 9 ماه و 7 روز سن دارد :.

معلومه اردلان خدای زرنگ بازیه.

وقتی دلش نخواد کاری را بکنه خودش را به زمین و زمان می زنه وقتی هم که بخواد خیلی زبر و زرنگه .

وقتی می ریم بیرون تا جایی که بتونه سعی می کنه از من بیچاره سواری بگیره و کمتر راه بره مگر اینکه یه کلید بدیم دستش اونوقت بدو بدو هم می کنه کسی کلیدش را نگیره.

بچه اخم کردن بلد نیست و فقط می خنده . 

وقتی بهش میگیم بخند سرش را میاره جلو و از اون خنده های دلنشین می کنه .

عاشق لباس جدید هست و راه خوبی برای آروم کردن جیغ های بنفش . به این صورت که لباسهایی که هدیه گرفتن و بزرگه را مثلا امتحان می کنم ببینم اندازه شده ولی دیگه نمیگذاره درشون بیارم.

خیلی اهل ادا درآوردن و خندوندن دیگرانه .

خیلی شوخ هست و سر شوخی را با همه باز می کنه. با زدن الکی یا هر کار دیگه که همراه با خنده دلنشین می باشد.

خیلی مقلد برادراش هست حتی اگه فلسفه کاری که می کنن را ندونه.

پسندها (8)

نظرات (4)

رویا
31 اردیبهشت 94 11:12
زنده باشن الهی
مامان گلشن
31 اردیبهشت 94 20:15
هزارتا بوس. ..کاش میشد ازشون برامون فیلم بزاری
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سعی کردم با یوتیوپ این کار را بکنم ولی با این فرصت اندک نشد باز هم امتحان می کنم.
مامان منصوره
1 خرداد 94 2:51
خدا حفظشون کنه.همیشه شاد وسلامت باشید انشالله.همیشه از خواندن پست هاتون لذت میبرم.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی منصوره جون . دعای قشنگی هست شما هم شاد و سلامت باشین.
مامانِ خمبل و فنقول
1 خرداد 94 12:34
ببخشید یه سوال دارم؟ چطوری بالای هر متن، سن بچه ها رو هم می نویسید؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
به راحتی از بالای وبلاگ کپی می کنم . لازم نیست خیلی پیچیده فکر کنین.