گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

سرگرمی یه روز گرم

1394/3/24 12:09
786 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز بود که بچه ها را می بردم توی کوچه (البته کوچه بن بست و ماشین به ندرت و با سرعت خیلی پایین میاد) دیدم آوردنشون توی خونه خیلی سخته .

تنهاایی پارک هم نمی تونم ببرم مامانم هم هنوز مسافرت هستن و فکر کنم برای ماه مبارک بیان. منم دو روز بود که بچه ها را صبح یا عصر بدون پوشک می گذاشتم توی حیاط بازی کنن .

اعتراف می کنم که پدرم در آمد. می دونم خیلی وقته می خواهم از پوشک بگیرم ولی حقیقتا تنهایی نمی شه. من وسواس نیستم ولی هرکی جیش می کرد براش توضیح می دادم و می گفتن بشینه و بعد دستاش و پاهاش و خودش و اسباب بازی دستش را آب می کشیدم . خواستم بچه ها با این عمل طبیعی بدن آشنا بشن ولی دیوانه شدم اما عصبانی نشدم هر وقت دلم می خواست جیغ بنفش بکشم بی اختیار می خندیدم فکر کنم دیوانه شده بودم.قه قهه هنوز این یکی را تمیز نکرده بودم اون یکی عملیات داشت هنوز شیر آب را نبسته بودم باز یه صدای نازک ... می شنیدم. باور کردنی هم نیست که چقدر سخت بود . از اونجایی که بچه ها با آب روی زمین بازی می کردن هر بار همون قسمت حیاط را هم می شستنم.

می دونم منم همراهیتون می کنم خندونکخندهقه قههخندونکخندهقه قههخندونکخندهقه قههخندونکخندهقه قههخندونکخندهقه قههگریهگریهگریهگریهگریه

خواستم تنوع بدم روز بعد آببازی کردیم و جالبه که ارسلان هم این کلمه را همون روز یاد گرفت .

هنوز فرصت نشده استخر بچه ها را آب کنیم. منم دیگه بیشتر از این معطل نکردم هر وقت باد شد ازش استفاده می کنیم.

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

رویا
24 خرداد 94 17:10
اوووووووف جیگرشون رمز پلیز
مامان زهرا
24 خرداد 94 17:32
سلام خانمی .خداقوت .مرضیه جون زود نیست از پوشک بگیریشون .گل پسرات از محمدسام من یه ماه کوچیکترن ؟؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام عزیزم همچین قصدی ندارم اما آشنا شدنشون بد نیست.
مامان فاطمه
24 خرداد 94 20:22
سلام مرضیه جان عزیزم هنوز خیلی زوده که از پوشک بگیریشون من تازه اقدام کردم مهدیارو از پوشک بگیرم ولی بازم یه موقع هایی کم میارم روزای تابستونم انقدر بلند شده که ادم حوصلش تو خونه واقعا سرمیره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آره واقعا زوده قصد همچین کاری هم ندارم فقط بدنشون به یاد نوزادی هوایی خورد و کمی هم آشنا شدن.
رویا
24 خرداد 94 22:31
مرضیه جان رمزی دریافت نکردم ک
معین
24 خرداد 94 22:37
سلام آب بازی برای بچه ها واقعا لذت بخشه به علاوه اینکه اونها با تک تک ماهیچه های بدنشون آشنا میشن. خوش باشید.تابستون ،فرصت بسیار خوبی برای بازی هست.بخصوص آب بازی ،خاک بازی ،یکی دوتا جوجه هم براشون بخری دیگه تکمیلند! فقط مواظب خوراکشون باش که سردل نکنن اعصابتون خورد بشه. شاد باشی عزیزم همیشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم خاک بازی را اصلا نمی تونم تحمل کنم همچنین از بوی جوجه بدم میاد ولی با آببازی موافقم. ممنون از راهنماییتون هنوزم با وسواس بهشون غذا می دهم.
مامان منصوره
24 خرداد 94 22:41
عجله نکن مرضیه جون وقتش بشه خیلی راحت میتونی از پوشک بگیریشون.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی منصوره جون قصد از پوشک گرفتن ندارم فقط کمی بچه ها هوا خوردن و آشنا شدن.
مامان فاطمه حانیه
25 خرداد 94 18:49
ماشالله هزار ماشالله من همیشه وبلاگتون رو پیگیری میکنم یه چندوقتی بود فرصت نمیکردم بیام بازدید الان اومدم ماشالله بزرگشون کردی خوش به حالت کی باشه جوجه های من 2ساله شن ببوس گل پسرارو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم . دخترای نازم را ببوسین. منم می گم کی بشه برن مدرسه.
مامان ریحانه
26 خرداد 94 0:43
ای جاااااااااااااانم ببین چه لذتی داره براشون آب بازی فدااااااااااااااتون بشم من مرضیه جون در مورد از پوشک گیری هم عجله نکن خواهر پسر داداش من الان دو سال و نیمشه از بعد از عید زنداداشم تصمیم گرفت از پوشک بگیرتش و همین کارو کرد ولی هنوزم بعضی مواقع کارشون زیاد میکنه مرضیه جون ببووووووووووووس خوشگلای نازو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم مرسی ریحانه جون . نه دیگه عجله ندارم ولی آشنایی بد نیست .
مامان ریحانه
26 خرداد 94 1:06
مرضیه جون خصوصی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
پاکش کردم گلم اونم همش غرغر بود دیگه
مامان tt
26 خرداد 94 12:05
سلاااااااااااااااااااااااااام به مادر صبور و خوش شانس انشاءالله خدا گل پسرا رو واست حفظ کنه سری بعدی خدا سه تا گل دختر بهت بده
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی گلم حالا این دعا بود یا نفرین
مامان آروین(مهناز )
26 خرداد 94 13:04
سلام عزیزم خیلی خوبه استخر واقعه جواب میده بچه ها چند ساعت سرگرمند و حسابی بهشون خوش میگذره ان شائ الله همیشه شاد و سالم باشند ببوس روی ماهشون رو راستی مرضیه جون دوستان برای کدوم پست رمز میخوان من ندیدم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی مهناز جونم . یه پست بدی بود پاکش کردم همش غرغر بود.
عاشق این سه جوجه بلا
26 خرداد 94 22:01
من همیشه عکسای این خوشملا رو میبینم و خیلی دوسشون دارم انشاالله خدا حفظشون کنه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیز دلم . دوست مهربونم.
معین
26 خرداد 94 22:59
منم از خاک بازی متنفرم تازه از لواشک هم بدم میاد واز جیگرکبابی از جوجه اردک هم به شدت متنفرم ولی پسرم از همه ی اینها خوشش میاد ما مامانا حق نداریم چون از چیزی بدمون میاد،فرصت تجربه ی اون رو از بچه هامون بگیریم! البته ببخشید!بوس
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم راست می گی . فکر که می کنیم می بینیم همه اینا را خودمون تجربه کردیم ولی از کثیفیش بدمون میاد . شاید منم اجازه تجربه دادم.
ی فرشته کوشولو...
27 خرداد 94 13:53
اخخخخخخخخ خالههه قربوووننننشوووووننننننن بششمممممم مننن اوخخخخخخخی ماشیناشاشون رو نگاه کنننننن اون جا ارک کردنننن اجی میشه جای من پیشونیه هرسه تاشون رو ببوسی خاهری اخ الهی من قربونننن ایننننن فسقلاااا بشممم خدانگهشون داره الهییی اجی واستون زیر سایه ی شما و پدرشون به درستی و سلامتی بزرگ بشن الهی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم . منظورتون جنازه ماشیناشون هست دیگه . اینم از بوسها مرسی عز دعای زیباتون . همه بچه ها زیر سایه والدینشون بزرگ بشن هیچ کس غم به مادر و بی پدری نداشته باشه. آمین
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
27 خرداد 94 16:57
ای جانم خیلی خوردنی شدن اینا مرضیه جون دلم غش رفت براشون مخصوصا با دیدن اون سه تا موتور که پارک کردن تو حیاط . خدا الهی که همیشه نگهدارشون باشه و تنشون سلامت باشه . من که هنوز اندر خم پوشک گرفتن مانده ام . سه تا باهم نمیشه خانمی ‌. تک تک بهتره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم بهتره بگین لاشه سه تا موتور . کادوی تولد یک سالگیشون بود که خودم خریدم و تا الآن سه چهار باری رفته تعمیرگاه بابا و مامان اما سرگرمی خوبی هست که دست به باغچه نزنن. راستی من قصد از پوشک گرفتن نداشتم ولی کم کم آشناشون می کنم.
مامان فرشته های آسمانی
27 خرداد 94 17:28
وای خدا چه سخته خد ا کمکت کنه ولی خیلی بامزه هستن خدا حفظشون کنه ایشالله بزرگ میشن کمکت میکنن ضمنا آپم خوشحال میشم بهمون سربزنید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خیلی خیلی بامزه اند ولی از اون خیلی تر سخته. انشاءالله . حتما میام سر می زنم.
zakieh
28 خرداد 94 1:32
قربونشوننننننننننننننننننن ببوسشوننننننننننننننننن جيگرا رو چقد دلم ميخواد خودم لپاشونو بگيرم وببوسم جوجو هاي خاله
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی گلم به جیگر خانوم شما که نمی رسن.
مامان آسیه
28 خرداد 94 17:46
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O.....o ...........O..........O ............° o o o O ......................? ...................? ...............? ...........? _________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..
مامان آسیه
31 خرداد 94 14:39
ممنون دوست عزیز از مطلبتون استفاده کردم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم.
مامان گلشن
31 خرداد 94 23:49
عزیزم خسته نباشی
سولماز
2 تیر 94 23:52
سلام مرضیه جون خسته نباشی ماشالله حیییلی بزرگ شدن ادرس جدسد ما در نی نب وبلاگ سه فرشته 1390
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام عزیزم . مرسی . خوش آمدین به نی نی وبلاگ
مامان فدیا
3 تیر 94 14:00
اخی عزیزم چه کیفی هم دارن میکنن