گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

مبسر خونه

1394/2/31 3:06
694 بازدید
اشتراک گذاری

.: ارشیا اردلان ارسلان تا این لحظه ، 1 سال و 9 ماه و 7 روز سن دارد :.

رفتار ارسلان خیلی من را یاد دوران دبستان و مبسرها می ندازه .

خیلی خودشیرینی می کنه (مدام من را بوس می کنه گاهی هم از پشت گردنم را بغل می کنه و صورتم را می بوسه و بدون هیچ توقعی حتی یه توجه کوچیک از کنارم می گذره البته با توجه خیلی زیاد من مواجه می شه)

مسئولیت کار دیگران را به عهده می گیره (اگه هر کسی عصبانیم کرده باشه میاد و من را می بوسه اگه خرابکاری کرده باشن سعی می کنه درستش کنه اگه در حال انجام کار بدی باشن مانعشون می شه اگه از دست من فرار کرده باشن سعی می کنه دستشون را بگیره ییاره یا بغلشون کنه که من را با این کاراش از خنده می کشه)

اگه هر کاری از کسی بخوام ارسلان می دوه و انجام می ده.

دستمال برمی داره و گرد گیری می کنه حتی دیوارها و در کابینت را هم تمیزه می کنه.

اگه تنها طبقه بالا پیش مامانم باشه زیاد طاقتش نمیاد و وقتی میاد پایین اولین کاری که می کنه من را می بوسه.

اما به جاش خیلی شیطون و آب زیر کاه هست اما با همین کارهاش باعث می شه گاهی بین اون و داداشهاش فرق بذارم و دلم نیاد باهاش برخورد جدی داشته باشم البته گریه هاش که با ناله همراه هست هم اصلا برام قابل تحمل نیست و دلم را خون می کنه ولی همه سعیم اینه که اگه برای یه اشتباهش برخورد نکردم به بقیه هم کمی سهل بگیرم و آوانتاژی هم شامل بقیه می شه.

کلا پسرم عامل المنفعه هست.

پسندها (7)

نظرات (1)

مامان گلشن
31 اردیبهشت 94 20:18
عزیزم فکر کنم دراینده بیشتر از داداش هاش باهاش درد و دل کنی. .محرم حرفها ت میشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ارسلان خیلی فهمیده هست و معنی حرفها را خوب درک می کنه و خیلی مهربون هست و وابسته به من از آینده خبر ندارم ولی اگه یه روز نبوسمش اون روز ، روز نمیشه