گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

گردش سه نفری

1394/3/9 10:59
760 بازدید
اشتراک گذاری

.: ارشیا اردلان ارسلان تا این لحظه ، 1 سال و 9 ماه و 16 روز سن دارد :.

یه هفته ای هست که مامان و بابام رفتن مسافرت . بچه ها خیلی دلتنگی می کنن . روزی دو سه بار ما تور خونه گردی داریم میریم طبقه بالا خونه مامانم همه جا را دنبال مامان و بابام می گردن حتی توی حمام را هم سر می زنن و می گن نیست بعد میایم پایین . یه وقتها که خسته هستم برای ارسلان توضیح می دم و قانع می شه ولی ارشیا اشک می ریزه می گه عزیز جججججججج بابا ع (عزیز جون ، بابا علی)

می برمشون توی حیاط که یادشون بره چشمشون به بالکن هست که مامانم از اونجا صداشون کنه . توی آشپزخونه که هستیم چشمشون به نور گیره که از بالا صداشون کنن و گاهی هم خودشون صدا می کنن.

یه هفته بود که از خونه هم بیرون نرفته بودیم. منم روز پنجشنبه که دو روز پیش باشه اردلان را سپردم به باباش که پای کامپیوتر به کارهاشون می رسیدن و من و ارشیا و ارسلان رفتیم بیرون قدم زدن . 

در خونه که باز شد از رفتارشون یاد خودم افتادم وقتی زنگ آخر مدرسه را می زدن یاد اون بدو بدو بیرون از مدرسه دویدن. خیلی دلشون برای گردش تنگ شده بود.

باز هم اخم کنین...

بخندین

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان فاطمه
17 خرداد 94 19:00
خدا سایه پدرو مادر عزیزتون رو براتون نگه داره همیشه فکر میکنم خیلی زندگی بامزه ای دارین با این گل پسریهاتونهمیشه خوش باشین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 خرداد 94 15:37
ای جانم چقدر دلم براتون تنگولیده بود خوشگل خوشگلا ...مرضیه جون خدا قوت
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی خیلی به این دعا نیاز دارم.
مامان گلشن
18 خرداد 94 19:03
واقعا بچه ها توی این سن به تفریح و بیرون بودن از خونه احتیاج دارن که انرژیشون رو تخلیه کنن