گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

شیطنتهای ارشیا

1394/3/9 10:50
988 بازدید
اشتراک گذاری

ارشیا خیلی پر انرژی هست و همیشه باعث خنده می شه.

یه روز به ارشیا لیوان آب را دادم بخوره اونم برد توی پزیرایی و ریخت روی فرش ، ارسلان هم بدو بدو خواست یه دستمال ببره خشک کنه که از قرار یه زیر پوش که می خواستم بندازم دور را برداشت من این زیر پوش را موقع بارداریم استفاده می کردم چون نخ بود و بدن من هم فوق  العاده حساس شده بود. بعد ارشیا هممون را خندوند خندونک هر چی هم می گفتم واستا یه عکس یادگاری بندازم می دوید و می خندید. اون ماهنامه بابام هست که زده زیر بغلش و داره ادای باباش را در میاره مثلا داره میره بیرون.

اردلان هم مات و مبهوت این شیطون بلا و من شده بود...

پسندها (6)

نظرات (3)

ی فرشته کوشولو
9 خرداد 94 11:00
سلام خاهری خوبی؟ اخخخخخخ من الهی فداشوننننن بشمممم قربون این وروجکتی شیطونک گوگولی ان شالله به حق اقا امام زمان همیشهههه سالم و سلامت و تندرست و عاقبت بخیر باشن و زیرسایه ی شما و همسرتون بزرگ بشن اجی ویدو پارکشون رو دیدم اوخیییی الهی دورشون بگردم که اون وروجک چقده مهربون تموم سعیش رو میکرد داداشیاش رو بچرخونه ان شالله همیشه کمک همدیگه باشن اجی حتما حتما حتمااا خاهش میکنم اسپند دود کن واسشون ان شالله خدا نگهدارشون باشه و روزی ببینم تو همین وبلاگ خبر قبولیشون رو توی بهترین دانشگاه و بهترین رشته ها میدی اجی میسپارمتون به خدا مراقب خودتون و وروجکااااااایییییی خوشگلللللل خاله(منظورم از خاله خودم بودما)باشید الهی قربونشون بشممممم مننننننن اجی التماس دعا زیر سایه خدا
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون. ان شاءالله دعای قشنگی بود.
مامانی و بابایی
9 خرداد 94 17:15
چقدر سخت و چقدر شیرین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
دقیقا همینطوره
آبجی نگار
22 تیر 94 3:57
سلام داداشی من الانم که ساعت 4 صبحه بغل منه وبیدار ... کلی هم که الان عکس ارشیارودیدخندید