گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

این همه توجه شرمندم می کنه.

1393/9/29 12:00
807 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا این همه توجه باعث می شه من شب هم بیدار باشم و از راهنماییهای شما عزیزان لذت ببرم.

دوست خوبمون مامان علی نکته ای را متذکر شدن که من هم خیلی برام مهمه شاید فردا بچه ها هم همین نظر را داشته باشن . 

مامان علی خیلی ممنونم که راهنمایی می کنین . گفتید که ماست زیاد نده سردی می کنن نکته مهمی هست اما من هر روز ماست نمی دم . ماستشون هم ماست چکیده هفت گیاه هست و توش زیره و نعنا و مرزه و ... داره و مطمئنم اینها مسهل ماست هستن و سردیش را می گیرن اما از طرفی بچه ها به خاطر اگزماشون باید چیزای سرد بخورن یکم که گرمی بهشون بدم مثل زعفران و گلاب و نبات و... باعث میشه بدنشون بریزه بیرون حتی صورتشون ولی من سعی می کنم متعادل باشه و نه گرم و نه سرد .

دیروز یه برنامه می دیدم که یه دکتر داشت از پوکی استخوان صحبت می کرد و مجری گفت جدیدا می گن خوردن زیادی لبنیات پوکی استخوان میاره و دکتر گفت فقط برای کسانی که حساسیت دارن نه همه . 

بچه به لبنیات حساسیت ندارن البته خوشبختانه چون به خیلی چیزا حساسیت دارن . و توی این سن که زمان رشد استخوان ها هست لبنیات براشون واجبه من هفته ای دوبار هم شیربرنج درست می کنم که خیلی دوست دارن ولی هنوز بهشون شیرخشک می دم قصد دارم شیر را از عید بهشون بدم .

ولی خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما دارم . ببخشید ولی من هیچ مطلبی را از هیچ کس بدون تحقیق نمی پذیرم مگر اینکه خودش کارشناس باشه . من روی بچه ها خیلی وسواس دارم . حمل بر بی ادبی و ناراحت شدنم نذارین و اقعا خوشحال شدم از این توجه که نشون می ده شما دوست واقعی هستین .

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان ریحانه
29 آذر 93 12:08
خانمی به نظرم خوبی نی نی وبلاگ اینه که مادرها می تونن تجربیات مفیدشونو در اختیار همدیگه قرار بدن مثلا چیزی که الان شما گفتید که لبنیات در کسانی که حساسیت دارن کمتر مصرف بشه رو من تا حالا نشنیده بودم و چون دخترم از نوزادی به لبنیات آلرژی داشت باعث میشه که با احتیاط بیشتری به نازنینم لبنیات بدم و ممنون از شما دوست عزیز
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خوشحالم که مفید فایده بود.