گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

سرگرمی

1393/9/24 14:35
636 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم تغییر دکوراسیون می دادم که بچه ها را گذاشتم توی اتاق یه دقیقه ای بهانه گرفتن بعد ساکت شدن منم با این تصور که سرگرمی پیدا کردن مشغول کارهایم بودم بعد که رفتم سراغشون با صحنه زیر مواجه شدم.

همون روزی که صبح ارشیا من را بیدار کرد قبلش ارسلان بیدار شده بود با جارو برقی بازی کرده بود خوابیده بود .

ارسلان معمولا دسته جارو برقی را بر می داره و همه جا حتی زیر فرش ها را هم جارو می کنه ولی اینجا خواب آلود بود نشسته جارو می کرد . و اگر دست جارو برقی در بیاد خیلی حرفه ای جا می زنه . قربون بره مادر

من که نمی خواستم بچه های بهانه گیر را ساکت کنم فقط داشتن کمک می کردن کاموا را کلاف کنم باور کنین.خندونک

بچم معلوم نیست ماسک ماست زده برای تنظیم چربی پوست یا داشته ماست می خورده شما بگینخجالت

علت این همه شادی فکر می کنین چی باشه ؟ توی زمستون با زیر پش راه رفتن . لباساشون را بعد از مراسم ماست خوری درآوردم و تا جمع کردم و رفتم لباس آوردم بچه ها کلی ذوق و خنده و قره قمیش میاوردن که آخراش ثبت شد.

پسندها (7)

نظرات (21)

مامان ریحانه
24 آذر 93 15:09
ای جااااااااااااااااااانم به این کوچولوهای ریزه میزه
✿ارمیتا✿
24 آذر 93 16:15
من خیلللی این گل پسرا رو دوست دارم
شيرين مامان شادلين
24 آذر 93 16:52
الهييي فداتون شم بسملييييي خوشتيب خاله
مامانی آوین گلی
24 آذر 93 18:04
ماشالا خیلی بانمک هستن این گل پسرا
مامان گلشن
25 آذر 93 8:42
اون عکس اولی رو میگم.من وقتی بچه هام جایی این مدل خوابشون میبرد گریه ام میگرفت به خاطر معصومیت بچه ها.اینقدر بی گناه وپاکن که خوابشون هم اشگ ادم رو در میاره.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
حق با شماست . من از این صحنه ها زیاد می بینم مثلا می رم شیرخشک درست کنم بر می گردم می بینم همه خوابن اونم با این فاصله کوتاه.
مامان گلشن
25 آذر 93 8:43
اون عکسی که ماست زده...پسرم از الان به فکر پوستشه دیگه میخواد به خودش برسه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خیلی جالب بود که دقیقا با دست ماست را روی صورتش می مالید
مامان منصوره
25 آذر 93 10:57
عزیزم چه نازخوابیدن سه تایی باهمکوچولوهای ناز خیلی دوستون دارم میبوسمتون
مامان فاطمه
25 آذر 93 12:07
ماشالا چه پسرای نازی خداحفظشون کنه
رویا
25 آذر 93 17:57
یه دنیااااااااااااااااااااا بوس
ليلى
25 آذر 93 20:57
عزيزمممممممم من عاشق اين فسقليا شدمممممما
فایضه مامانه عسل
25 آذر 93 21:06
سلام مامان سه قلو های ناز نازی .... خوبین ؟ دختر من هم توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده ... میشه بهش رای بدین ؟ تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ؟ فقط کافیه با تلفن همراهتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 ارسال کنین .... مرسی از لطفت دوست مهربونم...
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
عزیز دلم متأسفانه رأی من دیگه محاسبه نمی شه از گوشی خودم و همه اطرافیان به بچه ها رأی دادیم کاش زودتر شرکت می کردی تازه بعضی از دوستان توی نی نی وبلاگ هم که دیر شرکت کردن از سیم کارتشون برای بچه های من رأی دادن و دیگه نتونستن به بچه های خودشون رأی بدن
ریحانه
26 آذر 93 0:56
ای جانم ...خدا حفظشون کنه ... سه تا داداش مهربون تقریبا یک سال و نیمشونه درسته ؟!
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
بله 16 ماهه هستن. مرسی
مامانی
26 آذر 93 15:55
من حرفی برای گفتن ندارم جز این که به شور و شوق اومدم وقتی پسر طلاهات رو دیدم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
26 آذر 93 16:04
وای که چقدر با مزه اند . مامانی با دیدن عکساشون دلم ضعف میره بوووووووووووووووووووووووووووووووس برا سه تاشون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزای من را هم ببوسید
مامان فاطمه
26 آذر 93 17:59
_________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ __@@@@@@@@@@@@@@@_ __@@@@@@@@@@@@@@@_ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@_______@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ ____________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ _________ ___@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______
پری
27 آذر 93 10:55
سلام هزار ماشالله هزار الله اکبر
مامان امیرعلی
27 آذر 93 15:21
خیلی عزیز و دوست داشتنی هستن فداشون بشم.از طرف من و امیرعلی کلی بوسشون کن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم
معین
27 آذر 93 22:42
سلام میگن وقتی همسایه ها دارند با هم پچ پچ می کنند که واااای چه بچه ی بی ادبی که تخم مرغ ها رو میشکنه ،بچه ی باهوش و خلاق داره با خودش میگه: چه جالب ،هر کدوم از تخم مرغها رو که می ندازم کف آشپزخونه یه شکل جدید درست میشه.. سه قلوها هم احتمالا اینجا داشتند تاثیرماست رو روی پوستشون احساس میکردند و آفرین به شما مامان مهربون که این موقعیت رو براشون فراهم آوردید که یه چیز جدید رو تجربه کنند.کاموا ها هم ایده ی جالبیه!چرا که نه؟کاموا یک وسیله بدون خطر هست.برای بازی و سرگرمی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خیلی ممنون . به نظر من شما یه کارشناسین و این نظرتون برام خیلی مهم بود تا به حال از این جنبه به کارهایم نگاه نکرده بودم .
زیــنب (مامان)
28 آذر 93 13:16
سلام خداییش هنرمندی که سه تا وروجک شیطون رو مهار میکنی الهی خدا به خودت وگل پسرات سلامتی بده آمین خیلی دلچشبن من که هر وقت به شما سر میزنم از دیدن پسرات وماجراهاشون کلی میخندم برای هر سه تاشون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم . نگین تو را خدا باورم میشه . لطف دارین شما.
مامانی علی
29 آذر 93 10:03
راستی عزیزم ببخش که میگم اما زیاد به بچها ماست نده مخصوصا که الان هوا سرده آخه ماست خودش طبیعتش سرده باعث پوکی استخوان میشه یا لااقل یکم نعنا یا نمک بهش بزن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی گلم من ماست ساده نمی دم ماست 7 گیاه هست که توش زیره و نعنا و .... داره و اصولا لبنیات باعت پوکی نمی شه مخصوصا توی این سن استخوان سازی.
مامانی رسا گل پسر
6 دی 93 13:20
عزیزای من خدا حفظشون کنه چه ناز کنار هم خوابیدن ایشالله که همیشه تنتون سالم باشه