گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

عکاسی

1393/9/8 15:22
530 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی که روزا تکراری می شه باید یه کاری کرد حتی اگه خسته باشم...

البته بچه ها همکاری نکردن و خوابشون میامد حتی حوصله خنده هم نداشتن اما خوب براشون جالب بود.

اردلان . ارسلان . ارشیا (به ترتیب راست به چپ)

ارسلان . ارشیا . اردلان (به ترتیب راست به چپ)

ارسلان . ارشیا . اردلان هم که نگاه نکرده (به ترتیب راست به چپ)

اردلان طلا

اردلان بلا خیلی شیطون شده بود و عاشق موهای عروسک سرخپوسته . بعد از کندن موهای من که با موفقیت به پایان رسید پروژه بعد کچل کردن این عروسکه حتما.

عزیزای دل من هستید عاشقتونم. وقتی کسی می گه یکم بخوابن یه نفسی بکشی لبخندی می زنم و توی دلم می گم نفسم هستن.

 
پسندها (16)

نظرات (10)

مامان گلشن
8 آذر 93 16:04
نمیدونم چه سری داره که خراب کردن اسباب بازی هاشون براشون لذت بخش تره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آره واقعا ولی خوب دارن کشف می کنن دیگه
مامان ریحانه
8 آذر 93 16:59
قربون اون ژست گرفتناتون بره خالهعزیزم برا از پوشک گرفتن پرسیدی 15 ماهگی بله عزیزم خیلی زوده مخصوصا پسرا که دیر تر میگن منظور من این بود که هر وقت بخوای از پوشک بگیریشون یه مدت سختی داره خود من نازنینو 2 سال و هشت ماهگی گرفتم البته به هوای رفلاکس ادراری دکترش گفت زود نگیرمش با اینک تو اون سن گرفتمش بازم تا یه مدت شلوارشو خیس می کردو چند جای خونه رو کثیف کرد عزیزم هر موقع دیدی خوب می تونن بگن اون موقع اقدام کن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم . می دونم خونه را نجس می کنن ولی فکر کنن سه تا جوجه دیگه خونه استخر می شه
مریم(مامان ثنا جون)
8 آذر 93 19:10
سلام مامانی خسته نباشی خدا بهت قوت بده... این جوجه ها سرما نخورند لخت شدند ماشاالله بهشون انشاالله که همیشه سلامت باشند و بهت کار نداشته باشند و کمتر اذیتت کنند..عکسها با این سه تا جوجه خیلی خوشکل شده... اینم سه تا بوس واسه سه تای
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان فاطمه
9 آذر 93 0:20
هزار ماشاله دیگه دارن کم کم اقا میشن چشم نخورن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی ان شالله
شيرين
9 آذر 93 0:59
واقعا اینطوره در اوج خستگی هم میشه لذت برد این روزها خیلی زود گذر هستن تا چشم باز میکنی میبینی کلی بلبل زبونی میکنن چه جوجه های طلایی دارید خدا حفظشون کنه من کاملا میتونم از هم تشخیص بدم یعنی عین هم نیستند همسان که نستن این جوجه ها؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
به امید اون روز. نه عزیزم غیر همسانن.
مهسا
9 آذر 93 10:29
چقدر نانازند خدا حفظشون کنه سه قلو هاتون با دخمل من تو یه روز به دنیا اومدن...
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم. دقت نکرده بودم . چه جالب
مامان منصوره
9 آذر 93 12:04
خیلی نازن
سمیه
9 آذر 93 21:04
سلام گلی خوبی خانومی خدا حفظشون کنه ماشالله خیلی نازن و خیلی خوشگلن خدا ببخششون خیلی خوشحال شدم خیلی دوست داستم نوگلاتو ببینم مبارکت باشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی سمیه جون . گل پسرای شما هم خوشگل خاله اند و
مامانی و بابایی و ایلیا
10 آذر 93 18:10
بازم خوبه سه تایی با هم بازی میکنن این عالیه
زهره
12 آذر 93 1:31
چه پسرهای گلی چقدر آروم و مهریون در کنارهم بازی می کنن بنظر میاد خیلی بچه های بامحبتی هستند و خواهند شد و حتما بخاطر محبت سرشاری هست که شما بهشون بخشیدین تو عکسهای سه تایی کاملا میشه این آرامش و مهربونی شونو لمس کرد خدا از چشم بد حفظشون کنه دست شما هم درد نکنه که با این حوصله و سلیقه این لحظه های زیبارو خلق کردین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی . امید دارم همیشه همینجور باشه