گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

از 15 ماهگی چه خبر ؟

1393/8/27 17:23
284 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بابا دد چیه کیه چی جیس کیخ دادا دایی(گاهی)

بوس : دهنتون را باز می کنید و روی دهن فرد مورد نظر می گذارین . 

ناز : تقریبا میشه گفت سر طرف را می شورین تا ناز کنین.

با هم دست هم می دین و دست هم را تکون که می دین یه چیزایی می گین .

بابای هم درست و قشنگ انجام می دین و

هر چی که می خواین بی صدا فقط بهش اشاره می کنن.

بازی مورد علاقتون هم جمع کردن فرش و قالی و قالیچه هست.

اوایل وقتی می گفتم داداش را ناز کن خودتون را ناز می کردین.

یه بار ارسلان داشت بازی می کرد و داداشی ها خواب بودن . گرم بازی بود و از من دورمنم همونطور که مشغول بودم گفتم عشق منه. عمر منه و ... کم آوردم گفتم ناز منه . ارسلان اصلا به من نگاه نمی کرد و سرش را ناز کرد فهمیدم همه هواسش به منه.

مطابق معمول ارشیا دوست نداره عکس بگیره و اصلا همکاری نمی کنه.

پسندها (12)

نظرات (8)

مامی حنان(وبلاگ روچک)
27 آبان 93 18:13
سلام.خوش به حالشون که تنها نیستن.راستی مامان جون روچک به معنای پانزده شعبان وروز برات هستش.مرسی از اینکه بهمون سرزدی.کوچولوهارو ببوس
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی از پاسختون.
مامان زهرا وسارا
27 آبان 93 19:44
ووووووووووووی میخوام بخورمشون از طرف من سه تاشون ماچ کن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم ولی دختر یه چیز دیگه هست برکتای زندگیتون را ببوسین
مامان ریحانه
28 آبان 93 11:27
الهههههههههههههههههی چه ناز شدن این گل پسرا راستی چرا ارشیا از دوربین فراریه بابا خیلی کلاس میذاره قربونش بره خاله حالا ولش کن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی فلش دوربین را دوست نداره .
مامان گلشن
28 آبان 93 17:25
منم بازی .ناز نازیا
مامانی و بابایی و ایلیا
29 آبان 93 15:00
ماشالله ماشالله شیطونی هستن برای خودشون از طرف من هم ببوسشون
ame mina
29 آبان 93 15:19
عزیزم چه قدر بزرگ شدن هزار ماشالله خیلی دوسشون دارم بووووووووووس
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم
راضی
30 آبان 93 0:06
ماشالا ، هزار ماشالا دلم واسه وبلاگ سه قلوها تنگ شده بود توی لحظه های خوبی که با کوچولوهاتون دارین واسه منم دعا کنید که صاحب یه دونه از این فسقلی ها بشم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم چرا یه دونه یکی غمه دوتا کمه سه تا که شد خاطر جمه.
مامانی و بابایی و ایلیا
2 آذر 93 12:55
قربونت برم عزیزم فدای سه قلوهای شیطون و بلات ایشالله که همیشه سایه مامانی و بابایی بالای سرشون باشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم