گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

بدون عنوان

1393/8/27 17:11
323 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی بچه ها رو می برم حمام می فهمم چقدر بزرگ شدن . به نظرم ارشیا گوشت اومده روی استخوناش البته خوراکش از بقیه بیشتره اما فعالیتش فوق العاده هست . 

تازه دسته گلاشونم دیدم . همه بدن هم دیگه را با دندوناشون خالکوبی کردن آخهشاکی حتی به رون پا و تخت سینه همدیگه رحم نکردن .

برای همین خیلی روی دندان گرفتنشون حساس شدم . 

اگه اسباب بازی از دست هم دربیارن یا به هر صورتی کاری باب میلشون نباشه خشمشون را نشون می ده از زدن همدیگه گرفته تا هل دادن و دندان گرفتن و اگر هم از ما ناراحت بشن میرن مشت می زنن به دیوار و در و مبل و...

خوبه که خشمشون را نشون می دن اما نگرانم عصبی نشده باشن .

مخصوصا اردلان تا جبران نکنه ول کن نیست . 

قبلا دخالت نمی کردم الآن هم به این رفتارشون عکس العمل نشون نمی دم اما تازگی وقتی می خوان همدیگه را تنبیه کنن می رم دخالت می کنم به فرد شاکی میگم ببخشیدش و بغلش می کنم و بوسش می کنم یا اینکه بهش یه چیزی می دم به جای داداشش گاز بگیرش مثلا دست خودم یا حلقه ها اسباب بازی که همه جای خونه در دسترس هست اونم گاز می گیره و از داداشش می گذره وقتی آروم شد از کسی که اذیتش کرده می خوام که بوس و نازش کنه اما خیلی اسرار نمی کنم که باز باعث ناراحتی اون بشه.

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان امیرعلی
27 آبان 93 22:30
خدا کمکت باشه..بچه داری خیییلی سخته! اونم 3 تا یه جا واییییی. ..من تو یکیش موندم...حتما خدا تو تو یه چیزی دیده که 3 تا رو یه جا داده. ..عوضش بزرگ بشن حالشو میبری آن شال....به مام سری بزن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی. منم بر این باورم
مامان گلشن
28 آبان 93 17:26
راه کارتون جالب بود
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
نمی دونم چقدر جواب بده اما کمی آرومشون می کنه
مامان فاطمه
30 آبان 93 21:42
ای جان چه حالی میکنی مامانی با ای پسرای شیطون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم