گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

حمام

1393/8/26 13:17
742 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا بچه ها را خونه مامانه (مادر شوهرم) می برم حمام چون شرایط حمامشون مناسب هست . تنها هم نیستم . یکی می شوره (که معمولا خودم هستم)

یکی خشک می کنه و می پوشونه (که معمولا مامانه هستن)

یکی هم شیشه می ده و می خوابونه (که معمولا همسرم هستن)

یکی هم اگه نخوابن نگهشون میداره و بازی می کنه (که معمولا بابایی هستن پدر شوهرم را میگم)

این شد حداقل چهار نفر.

گاهی هم که خیلی وقت بذارم و مدت طولانی توی حمام باشن از حمام بیرون نیامده گریه می کنن و می خوابن و سه نفره هم بیرون حمام حریفشون نمیشن.

اما یه تنه کار چهار نفر را انجام دادم تازه عکاسی هم کردم :

دعا کنین سرما نخورن.

بعد از حمام:

 

 

پسندها (13)

نظرات (11)

مامان زهرا وسارا
26 آبان 93 14:37
گل دراومد از حموم بلبل در اومد از حمون سنبل در اومد از حموم . . .دیگه تموم شد همی سه تا بودند دنبال چی می گردی
مامان ریحانه
26 آبان 93 19:02
نیگا کن چه ماه شدن این فسقلیا آدم می خواد بچلوندشون چه خوردنی شدن
آتریسا
27 آبان 93 12:35
ای جانم خدا براتون نگهشون داره من عاشق دوقلو چند قلوم میدونم خیلی سخته ولی خیلی شیرینه خوشبحالتون از طرف من ببوسشون جیگرررررررررررررررررررررررررررررررا
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامی جون
27 آبان 93 13:04
ای جااانم چقدنااااز خیییییلی زیبا ست تصاویرشون مامان جون مهربون
مامی حنان(وبلاگ روچک)
27 آبان 93 16:35
سلام.خدابهت قوت بده زن،مادر........ خدایی که بهت سه تاروباهم داده قوتش روهم بده داده.مادر........بوسه روی دستاتمحکم باش.استوار.خوش به حالت چه لذتی ببری وقتی بزرگ شدن نگاشون میکنی.خداحفظتون کنه دوست عزیزم
مامان
27 آبان 93 18:19
عافیتتون باشه خوشگلای خاله خدایا به حق زهرا و اولادش از شر و بلا دورشون کن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی خاله جون . آمین آمین آمین
مامان گلشن
28 آبان 93 17:29
عافیت باشه .فکد کنم چهار نفر هم کم باشه .چه کار سختی
مامان فاطمه
30 آبان 93 21:44
خسته نباشی افرین به این همکاری
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی کیارش و کیانا
5 آذر 93 11:10
ماشاله چه پسرای نازی خدا حفظشون کنه خدا به مامان گلشون هم صبر و طاقت مضاعف بده
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم کوچولوهای شما هم نازن
مامانی
8 آذر 93 15:20
وای که عروسک شدن این سه فرشته. به تو مامان نمونه هم خداقوت و خسته نباشی میگم داداشم2قلو داره واقعا سخته تو با3تاش چکار میکنی؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی . با این 3 تا عاشقی می کنم .
فریده
14 دی 93 18:01
وای خدا جیگرن به خدا دلم ضعف رفت منم پیششون بودم کلی میبوسیدمشون واقعا یه مادر نمونه هستی اخه چجوری خشکشون کردی و لباس پوشوندی خیلی سخته
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی . هر کار سختی که غیر ممکن نیست