گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

چکار کنم نخوابن؟

1393/8/21 15:50
351 بازدید
اشتراک گذاری

دوبار کلی مطلب نوشتم اما خرابکاری کردم خوب از اول و مختصر :

من بچه ها را بعد از عاشورا از شیر گرفتم البته ارشیا که از 1.5 ماهگی پس زده بود . حالا خوابوندنشون سخت تر شده.

برنامه دیروز خواب بچه ها :

ساعت 10 صبح بیدار شدن

ساعت 11تا12 ارسلان و ارشیا خوابیدن .

ساعت 6.5 اردلان از هوش رفت ارشیا هم نتونست بیدارش کنه.

ساعت 6.5 تا 8.5 اردلان و ارسلان خوابیدن .

ساعت 7.5 تا 8.5 ارشیا خوابید .

تا ساعت 2.5 هم شب زنده داری کردیم و خودشون حین بازی غش کردن .

امروز هم از ساعت 11 بیدار شدن .

ساعت 2.5 تا 3.5 ارسلان و اردلان خوابیدن .

نمی دونم برنامه اردلان جان چی هست اما هر کار کردم  مثل دیروز نخوابید.

دیروز اردلان داشت با سر و صدا بازی می کرد که یک دقیق صداش نیامد رویم را برگردوندم دیدم خوابه .

خوب شما عزیزان بگین چیکار کنم نخوابن؟ 

کارهای خونه را هم نکنم و فقط به بچه ها برسم بازم باید گاهی تنها باشن .

گاهی هم برای جلو گیری از خواب صورتشون را شستم و باهاشون بازی کردم و غذا دادم اما بیشتر از یک ساعت نتونستم بیدار نگهشون دارم . لطفا راهنمایی کنین.

پسندها (6)

نظرات (6)

سعید
21 آبان 93 16:13
سلام خوب نذار تا ساعت 10 صبح بخوابن اینم راهنمایی که میخواستی
مامان ریحانه
21 آبان 93 16:18
عزیزم کلا خودت چند ساعت می خوابی چون بی خوابی برای خودت هم ضرر داره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آره عزیزم منم خوابم کمه . همیشه خسته هستم فقط از بچه ها انرژی می گیریم و دوستان خوبم توی وب.
مامان منصوره
22 آبان 93 14:59
دختر منم خوابش تنظیم نشده هنوز تا 6 ماه قبل ساعت 4 یا 5صبح میخوابید الان اگه خواب بعداز ظهرشو حذف کنم شب ساعت 1 به بعد میخوابه ولی خوب عادت نداره نصف شب بیدار بشه شاید ماهی سه یا چهار بار نصف شب بیدار بشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
فکر می کردم فقط منم که توی خوابوندن بچه ها مشکل دارم.
مامان
22 آبان 93 17:25
سلام دوست واقعا سخته چون من هم دوقلو دارم کار شما خیلی سخت تره ما هر شب تا 2 و 3 بیداریم صبح 10 بیدار باش بده به محض اینکه یکیشون خوابش گرفت بالش بذار خودت هم دراز بکش بابایی هم بخوابه بگو وقت خوابه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
منم همینطور اما خوب باباشون چون باید ساعت 6.5 بیدار شن خودم می گم برن توی اتاق بخوابن اما جوجه ها تا ساعت 2.5 دیگه غش می کنن.
مامان
22 آبان 93 17:59
سن بچه هاتون رو نگاه نکرده بودم راستش تو این سن به نظر من نمیشه نظم خاصی رو اعمال کرد هر وقت عشقشون بکشه میخوابن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
کاملا حق با شماست
ame mina
23 آبان 93 18:08
عزیزم الهی فداشون شم چه قدر بانمکن.مامانی رو دیگه کلافه کردن.مامانی از نی نی های خوشکلت عکس بذار میدونم با این همه مشغله خیلی سخته ولی خوب دلم براشون تنگ میشه.بووووووووووووووس
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی گلم . حتما