گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

محبت ارشیا که گل کنه

1393/8/19 11:13
211 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب ساعت 10 شربت دادم ساعت 11 هم شیرموز خوردین و من توی اتاق دیگه با بابا صحبت می کردم که دیدیم خونه ساکت شده . 

آمدم دیدم ارشیا و ارسلان خوابیدن اردلان هم در حال نقاشی اما روی سر ارشیا و تشک اونم با شیرموز ته شیشه.

ارشیا را تمیز کردم اردلان را می خوابوندم که ارسلان بیدار شد و گریه کنان من را پیدا کرد و بغلم خوابید.

ساعت 12 با بابا داشتیم توی اتاقتون بهتون سر می زدیم که یک دفعه سه تایی بیدار شدین و گریه کردین منم رفتم شیر درست کردم و بابا هم شما را آروم کرد و ارسلان هم دنبال من آمد آشپزخانه.

بابا فرستادم بخوابن.

اما ارشیا اجیر شد یکبار که قبل از شیر خوردن توی همه خونه دوید و خندید و بعد شیر خورد.

اردلان خوابش برد ارسلان هم می خواست بخوابه اما به کمک احتیاج داشت که رو پا گذاشتمش اما ارشیا...

ارشیا دوست داره همیشه همه داداشا پیشش باشن و بیدار. می خواست اردلان را بیدار کنه منم مانع می شدم چه جیغا کشید و چه گریه ها اما اردلان که خسته بود ککش هم نگزید.

ارسلان هم به طبع از ارشیا بلند شد که اردلان را بیدار کنه دیدم نمیشه دوتاشون را آوردم بیرون و گریه و نق و بازی و ...

بلآخره ساعت 2.5 هممون غش کردیم.

خیلی عذاب وجدان دارم که شربت می دم اما دیگه توان ندارم ...

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان گلشن
19 آبان 93 18:35
ماشاالله خدا توانت بده .من وقتی بچه هام کوچیک بودن با وجودی که یکی بودن هلاک میشدم تا میخوابوندمشون.واقعا سخته خواباندن سه تا بچه .
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
حقیقتا همینطور هست