گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

بازی مورد علاقه

1393/8/19 11:21
231 بازدید
اشتراک گذاری

بازی ای که خیلی دوست دارین اینه که دنبالتون کنم.

وقتی دنبال بابا که از خونه بیرون میرن می خواین گریه کنین با بازی و تغییر صدا می گم : گرگم و گله می برم .

دیگه یادتون می ره چیکار می خواستین بکنین. می دوین و قه قهه و من باید دنبالتون کنم . زمین می خورین. به هم می خورین مثل لرل هاردی مستقیم و فیس تو فیس بعد به عقب پرتاپ می شین و اصلا هم ناراحت نمی شین و زود بلند می شین می دوین.

منم به این بازی راضیم هم خودم یه حرکتی کردم هم وسیله نمی خواد هم شما خسته می شین و از همه محمتر همه می خندیم اما نفس کم میارم شدم مثل زنای 50 ساله . مامانتون پیر شدهخندونک هم موهاش سفید هم توان نداره هم همیشه می گه آی کمرم آی پام و غرغراشم ماله بابایه.چشمک

کی گفته من فقط 18 سال و چندماهم هست اصلا پیر نیستمزبان 

خود درگیری ندارم به خودم انرژی می دم .خنده

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان گلشن
19 آبان 93 18:32
عزیزای دوست داشتی .همیشه شاد باشید
مامان ریحانه
19 آبان 93 19:10
سلام عزیزدلم پسرای گلت چطورن خدا بهت سلامتی بده عزیزم انشالله بچه ها که بزرگ بشن خستگی این سالها از تنت در میاد عزیز دلم عزیزم یعنی شما واقعا 18 سالته
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی خانومی. همه خانوما 18 سال و چند ماهه هستن اما مسئله توی این چند ماهه؟ من متولد 65 هستم.
راضی
20 آبان 93 10:16
خدا حفظتون کنه مامان سه جوجه طلایی