گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

خوشحالم

1393/8/16 22:38
238 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم که اینقدر دوست خوب توی وب دارم.

حالا هی دلم می گیره که مورد عنایت دوستا قرار بگیرمخندونک

همتون دوست دارم و از محبتتون ممنونم.

من یک مادر غمگین نیستم و مدام با بچه هام بازی و خنده دارم . کم پیش میاد بد اخلاقی کنم اونم وقت خستگیهام هست. گاهی اونقدر خسته می شم که می گم تو را خدا اذیت نکنین. اما از حق نگذریم بچه ها اگه یک دونه بودن حقیقتا آروم هستن حتی همین الآن هم که سه قلو هستن حرف گوش کن هستن فقط طفلی ها توی این چهار دیواری حوصلشون سر میره که سرتق بازی در میارن . هیچ کس هم حاضر نیست با ما بیاد بیرون برای همین اگه قرار باشه پارک هم بریم کلی باید باباشون را راضی کنم و می گم من دو تا نگه می دارم شما یکی اما همیشه برعکس میشه خوب توان بابا بیشتره. اینم از پارک رفتن چند وقت پیش که طبق سنوات گذشته 5تایی رفتیم.

دین و ایمون هم که این بچه ها برام نگذاشتن اون از نماز خوندنم اون از عزاداریم اینم از چادرم که باد برد. پیر شین مادر . دنیا و آخرتم شما شدین. شادی و غمم شما . عشق و تنفرم هم برای شما. هم چیزم هستین اما توقع ندارم همه چیزتون باشم حتی یک لیوان آب توقع ندارم دستم بدین فقط وظیفم را انجام می دم.

 

پسندها (11)

نظرات (6)

مامان ریحانه
16 آبان 93 23:59
سلام مامانی طلا آفرین به شما مامان عاشق خدا بهت سلامتی بده دامادی سه تا جوجه طلاییتو تو یه روز ببینی عززززززززززززیزم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
لبخند به لبم آوردی گلم یعنی دامادیشون را می بینم.
مامان آنیسا
17 آبان 93 8:23
خدا قوت عزیزم واقعا سخته ولی تمام سختی ها به یه لبخندشون می ارزه ایشالا همیشه شاد و سالم باشن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آره خدارا شکر سخت می گذره اما سخت نمی مونه
مامان
17 آبان 93 11:04
سلام ممنون عزیزم . ماشالا پسرای شما هم سرحالن . خدا حفظشون کنه . والا قسمت بیشترش ژنتیکیه . با اینکه نزدیکه 2 سالن هنوز هم شیر خشک میخورن نان 3
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ان شاءالله همیشه سر حال باشن حتما ژنتیکیه
ame mina
17 آبان 93 18:39
وااای چه قدر اینا خوشکلن.ماشالله ماشالله.واقعا بابت داشتن این سه تا جیگرا بهت تبریک میگم قدر خودت رو بدون.من که عاشق سه قلو هستم مخصوصا پسر.منم سه قلو میخوااااااااااام.فقط پسر.البته هنوز ازدواج نکردم همیشه به این نفسا سر میزنم شما هم دوست داشتی به وب برادر زاده من سر بزن خوشحال میشم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
حتما. در مورد آرزوتون هم کمی فکر کنین البته منم عاشق بچه بودم که خدا سه تا سه تا داد اما شبایی که نمی خوابن و تنهام و روزایی که مریضن و تنها فقط می گم اشکال نداره خدارا شکر سخت می گذره سخت نمی مونه
•♥مامان متین♥•
17 آبان 93 20:05
سلام خانومی خوبین؟ جوجوهاتو بماچ ایشالا خدا بهت انرژی بده واس مادری کردن خیلی مامان خوبی هستی ایشالا در اینده پسرا بیشتر از یه لیوان اب دنبال جبران محبتهاتون باشن.. خدا نگهشون داره ایشالا همیشه شاد باشین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی خوبم انشاءالله
ame mina
17 آبان 93 21:11
عزیزم مامانی مهربون انشالله خدا بهت نیرو و انرژی بده این سه فرشته رو صحیح و سالم بزرگ کنی.میدونم که خیلی سخته ولی این عزیزا یه روز زحمت های مامانی رو جبران میکنن.من که کلی ذوقشون رو میکنم با این که ندیدمشون بوووووووس روی دست این مامان دلسوز و مهربون