گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

وااااای پیر شین

1393/8/1 3:36
424 بازدید
اشتراک گذاری

کلمه ای که من خیلی استفاده می کنم وقت شیطنت بچه ها ...

عصبانیواااااااااااااااای پیر شین مامانشاکی البته با حرص و عشق نه با عصبانیت.

ارسلان خیلی سرتق شده و لجباز و تنها راه برای منصرف کردن از کاری که می کنه پیشنهاد یک کار جالبتره.

ارشیا خیلی شیطون شده و با قه قههکارهایش را پیش می بره انگار می دونه من عاشق صدای خنده هاش هستم.

اردلان کلا آرومه و از شیطنت داداشهایش طبعیت می کنه و نگاه می کنه اونا چی کار می کنن.

گاهی دلم می سوزه براشون که اوقات خصوصی و مکان خصوصی ندارن . یه وقتهایی یه خنزلی پیدا می کنن و می خوان باهاش سر گرم بشن اما داداشای دیگه کنجکاو می شن و ازش می گیرن و حرصش را در میارن.

یک وقتهایی هم سر هر چیزی که دارن کشمکش هست قبلا اون اسباب بازی یا هر چی که بود از همشون می گرفتم و کسی هم اعتراض نمی کرد اما الآن از صاحب اون وسیله می خواهم که کمی هم به داداشش اجازه بازی بده که خب ارشیا خیلی کم طاقت هست و بعد از یکی دو دقیقه میره تحویل بگیرش که با همکاری داداش هم مواجه میشه.

بازی مورد علاقه بچه ها شده بود تکان دادن این ستون گنجه که منتهی میشد به سر سرباز هخامنشی و به مرور کندن اون و بازی که از این کار جلو گیری شد معمولا یک تشک جلو گنجه هست که تا نیم متر پایینش را پوشش می ده و بچه ها بازهم می زننش کنار این میشه نتیجش . وقتی ارسلان و اردلان می خواستن روی پله اولش هم برن از همون اول می ترسیدن و با صدای ترسان و جیغ و می رفتن و ارشیابا تعجب نگاهشون می کرد و این حرکترا انجام می داد. بابا سعید هم گفت این حرکت دیگه عکس گرفتن داره.

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان هانا و آریا
1 آبان 93 5:52
مامان گلشن
3 آبان 93 13:53
خدا حفظشون کنه .من اکثر مطالب رو با صدای بلند برای همسرم میخوانم .ایشون هم سریع شرو میکنه به زمزمه وبرای بچه ها ان یکاد میخونه.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ازشون ممنونم شما به ما لطف دارین خدا گلهای زیبای شما را هم چشم بد دور نگه داره