گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

خدایا کمک کن کم نیارم

1393/7/12 10:28
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا کمک کن فقط زیبایی ها را ببینم ...

خدایا قدرت بده ، روحیه بده ، توان بده ، از همه مهمتر عشق بیشتر بده.

کم که میارم ، دلم می گیره اونوقته که چندتا قطره ...

چه قدرتی داره ، چه انرژی ای نمی دونم خدایا انرژی بده کم نیارم.

گاهی اونقدر بچه ها را توی بغلم دارم که دلم می خواد 5 دقیق هم که شده بغلم خالی باشه .

بچه ها فوق العاده بغلی شدن ، قربونشون برم آخه دیگه از کی محبت بخوان.

خدایا ممنونم بخاطر ؛

                            قدرت دیدن تا روی چون ماه فرشتاهم را ببینم...

                            قدرت شنیدن تا قهقه نازنینام را بشنوم...

                            قدرت لامسه تا بتونم لطافت گلهام را احساس کنم...

                            قدرت بویایی تا بتونم عطر تنشون را به یاد نگه دارم...

                            قدرت بوسیدن تا عشقم را نشونشون بدم...

یا لطیف ارحم عبدک الضعیف...

خدایا من را ببخش به نوگلام...

می دونم خیلی بدهکارم؛

همه نمازهایی که قضا شد ؛ همه نمازهای آخر وقت ؛ همه نمازهایی که خونده شد اما چشم و گوش و حواسم دنبال فرشته هات بود، فرشته هایی که به من سپردی ، فرشته هایی که باعث شکسته شدن نمازهایم می شد.لحظاتی که باید با تو می بودم را هم با کودکانم بودم با هدیه هایت آنقدر من را سر گرم کردی که فرصت با تو صحبت کردن که نه شکر کردنم کم میارم.

می دونی از بعضیها هم طلبکارم خیلی چیزها که کمترینش مهر و محبت بوده.

خدایا کمکم کن که به بچهایم این مهر را بدهکار نمونم.

تنهایم نگذار دلم گرفته دستام را بگیر بذار روی شون هایت گریه کنم .

پسندها (7)

نظرات (2)

راضی
12 مهر 93 11:15
من مدتیه که وبلاگ شما و سه قلوها رو دنبال میکنم و از مطالبتون لذت میبرم میدونم خیلی سخته اما قدر نعمت های زندگیتون رو بدونید ، البته معلومه که قدرشون رو میدونید اما هر وقت کم آوردید به این فکر کنید که الان خیلی ها هستن که آرزو دارن این لحظه ها رو تجربه کنن اما نمیتونن موفق باشید انشالا
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی . از زمان تولد بچه ها تنها چیزی که بهم انرژی می داد همین بود بودن سه گل سالم خدا کنه که صالح هم بشن.
مامان فاطمه
27 مهر 93 15:54
دعایت را اجابت میکند انکه اسمانی را میگریاند تا گلی را بخنداند