گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

ای کاش...

1393/7/12 10:55
834 بازدید
اشتراک گذاری

ای کاش بعضیها می دونستن منم خسته می شم .

ای کاش بعضیها می دونستن منم لحظات خصوصی می خواهم اما از بچه هام خسته نشدم .

ای کاش بعضیها می دونستن من از خدا سه قلو نخواستم هدیه خواستم خداهم برام سنگ تموم گذاشت.

ای کاش بعضیها نذارن نوگلام شاهد و غمگین قطره های...

ای کاش بعضیها یادشون می آمد که بچه بچگی می خواد.

ای کاش به جای اینکه بعضیها بگن بغلیشون نکن، می گفتن محکم بغلشون کن قبل از اینکه دیگه نیان بغلت دیگه توی بغلت جا نشن، خوب بوشون کن قبل از اینکه توی بوی ادکلن گم بشن.

ای کاش به جای اینکه بگن باید از یکی حساب ببرن ، می گفتن باید به یکی اعتماد کنن برای درد دلاشون برای مشورت کردن .

ای کاش وقتی که اولین بار که بهشون فرنی می دادم یکی پیشم بود فرنی درست می کرد و می گفت خیالت راحت بهشون بده چیزی نمی شه . شاید یک هفته شبها اصلا نخوابیدم تا مطالعه بکنم بدونم چی باید به جیگرام بدم.

ای کاش وقتی اولین حلقه ختنه بچه ها می افتاد یکی بود بگه نترس درسته... نه اینکه من نصف شب با یک وحشت تمام نشدنی بابا سعید را بیدار کنم بگم پاشو بچه را شستم نمی دونم خواب آلود بودم اینجوری شد ، حالا چی کار کنم بچم چی می شه بدو بریم درمانگاه...

ای کاش به جای اینکه بگن وسواس به خرج نده بزرگ می شن ، می گفتن خوب بهشون می رسی ، خوب بزرگ می شن.

ای کاش به جای اینکه بگن چی میشه یکم بخوابن تو راحت بشی و استراحت کنی ، می گفتن چه خوبه سلامت هستن چه راحتی شکر.

ای کاش کمی بعضی ها ذوقی داشتن برای مراحل رشد سه قلو ها به جای اینکه خودشون را بزنن به اون راه و منتظر مرحله بعدی باشن و هی بپرسن...

ای کاش بعضیها بدونن کم نمیگذارم  ، کم میارم.

چه شبها که از درد خوابم نمی برد و با درد بیدار می شدم . دردمند ، بدون اینکه خستگیهام از تن رفته باشه روز دوباره شروع شده بود و من باید با انرژی شروع می کردم چون شکوفه هام نیاز دارن . نیاز دارن چشمام را باز نکرده عوضشون کنم بشورمشون به تغذیه شون برم و از هم مهمتر به روحیه شون وقتی خودم روحیه ندارم... بازم نگن خوب از بچه ها مراقبت نمی کنی.

ای کاش دل نشکنن ، نمی دونم می دونن یا نه سعی می کنم خودم را ناراحت نشون ندم ، بگم گذشت تموم شد اما بعضی ها بدونن که کم توقعیم میشه ، دلم می گیره ، دلم میشکنه ، اشکم می ریزه اما ....

ای کاش بعضی ها بدونن که می دونم نباید به رو بیارم ولی دلیل نمی شه که پوست کلفت شده باشم، نشکن شده باشم.

ای کاش؛

ای کاش من اینقدر حسرت نداشتم... 

منم بچه اولمه ، منم ذوق دارم ، منم حساسم ، منم وسواسم ، منم مادرم آخه... منم آدمم آخه...

آخه مگه بچه های دیگه شیطنت نمی کنن گریه نمی کنن بغلی نمی شن بد اخلاقی نمی کنن .

گلایه ندارم ، درد دل داشتم...

سه قلوی نازم ، سه گل زندگیم بدونین که دنیام رو نور بارون کردین منم جنبه اش را پیدا می کنم ...

فریاد نمی زنم که خسته ام ، دلتنگم ، همه را با قطره ای اشک به فراموشی می سپارم.

خدایا فقط تو حافظ فرشته هام باش کسی قادرتر از تو نمی شناسم یا ارحم الراحمین.

 

پسندها (12)

نظرات (9)

مامان کیانا
12 مهر 93 11:10
مامان عزیز خیلی زیبا نوشتید و فقط می تونم بهتون بگم خدا قوت. واقعا مادر شدن خیلی بهای سنگینی داره اما شما دارید سنگ تمام می ذارید. چقدر دوست داشتم که کنارتون بودم و می تونستم اون چیزی که از دستم برمیاد براتون انجام بدم. من هم شما و سه قلوهای نازتون رو به خدای بزرگ می سپارم و از خدای مهربون می خوام که به شما توان مضاعف بده که بتونید دسته گلهاتون را اون طور که دوست دارید و صلاح می دونید بزرگ کنید.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنون از محبتتون .
مامان یاسی، گل بهاری
12 مهر 93 13:47
عزیزم واقعا درکت میکنم آخه من که فقط یه دونه دارم وقت و انرژی کم میارم!!! و وقتی واسه خودم ندارم. شما که سه تا داری همه اینا واست سه برابره. امیدوارم خدا بهت کمک کنه تا سالم و صالح بزرگشون کنی.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم
رویا
12 مهر 93 16:26
خدا قوت واقعا خدا بهت قوت اضافی بده .. تنشون سلامت باشه
.
13 مهر 93 19:09
من مطمئنم یکی هست که بیشتر از هرکسی قدر خودت و زحماتت رو میدونه اونقدر که برای کوچکترین قطره اشکت ناراحت میشه و برای هر سختیت به خوذش قول میده که فردا بیشتر تلاش کنه همینقدر که داریش خداروشکرکن وهمینقدر که سه تا جیگرگوشه داری که تو دنیا مثلشون پیدا نمیشه. حتی اگر گاهی دلخورمیشه وبداخلاقی میکنه من مطمئنم لحظه به لحظه زندگیش به یاد تو میگذره حرفا و صحبت ها و نصیحت ها یکروز تموم میشه و همه میگن شیرزن بود هیشکی نگه همون سه تا میدونن براشون چه کردی و این کافیه و مهمتر از هر چیز ان الله خبیر بصیر
مامان منصوره
14 مهر 93 20:32
عزیزم مطمئن باش تواناییش روداری که خدا سه فرشته ناز رو بهت بخشیده وهیچ کس به اندازه مادر نمیتونه نیاز بچشو رفع کنه عزیزم خدا قوت همه مادرا این نگرانی هاو حرف هارو میشنون وپشت سر میزارن.امیدوارم خدا پشت وپناه شماو خانوادتون باشه
مهسا
16 مهر 93 13:13
سلام.وای چقده ناز هستن خداقوت.زنده وپاینده باشین. اگه وقت کردین به منم سر بزنین واگه رمزو خواستین بگین که بهتون بدم
مامان فاطمه
22 مهر 93 20:53
عزیزم با تمام وجودم درکت میکنم امید وارم پسرای گلت در اینده نذارن اب تو دل مامان مهربونشون تکون بخره
√بهار مامانه برسام
29 مهر 93 18:43
گلم چه زیبا نوشتی...عزیزم اگه ایراد نداره من بهت میگم خسته نباشی...من بهت میگم عزیزم خدا قوت میدونم خیلی سخته خوب بزرگ کردن بچه من یکیش رو دارم و دلم میخواد عالی بزرگش کنم گاهی کم می یارم پس خوب درکت میکنم که وقتی میخوای نی نی های نازت رو عالی بزرگ کنی یعنی چه کار مهمی داری میکنی اونم شما که جای یک فرشته خدا مهربونی کرده و سه تا بهت داده....گلم اگه ایراد نداره من بهت میگم تا کوچیکن و تویه بغلت جا میشن سفت و محکم بغلشون کن و سعی کن هیچ لحظه ای رو از دست ندی برای اینکه تجربه کنی لحظه لحظه بالیدنشون رو....گل نازم مامان مهربون اگه ایراد نداره من بهت میگم بزار بچه هات بچگی کنن جیغ بزنن چیز بشکونن و خلاصه از بچگیشون لذت ببرن و اصلا به حرف بقیه اهمیت نده فقط به خودت و نوگلات اهمیت بده و بزار از زندگی و از بچگیشون لذت ببرن و خدای نکرده فردا زبونم لال حسرتی به دلشون نمونه که چرا بچگی نکردن....مامان فداکار و زحمت کش من میدونم چقدر سخته وقتایی که تویه اولین تجربه هات همه ازت توقع خونسردی و کامل بودن رو دارن....گل نازم من درکت میکنم و واسه همین با تموم وجود بهت میگم خسته نباشی گلم و از خدا و جدم میخوام به حق بزرگیشون همیشه حامی خودت و نازگلات باشن و انشاالله روزی برسه که به بهترین شکل ثمره ی زحماتت رو ببینی الهی آمین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی خانومی . گاهی دوست دارم یکی این حرفهارا بهم بزنه تا انرژی بگیرم و شما جای خیلی ها اینها را گفتین و آرامم کردین و خیلی دلم می گیره اما چیزی نمی گم تا کسی حمل بر شکایت نکنه و از شما ممنونم که باعث شدی حس کنم تنها نیستم .
مامان سمیرا
7 دی 93 0:57
فدات بشم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خدا نکنه عززززززززززیزمی