گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

بچه ها با هم می خوابند؟

1393/7/10 8:37
635 بازدید
اشتراک گذاری

این سوالی هست که خیلی ها می پرسند.

باید گفت اگر باهم نخوابند هم با هم بیدار می شوند.

وقتی یکی خوابه آنقدر میرند بهش می چسبند و می شینن و وول وول می کنند که بیدار شه . اگر نذارم توی اولین فرصتی که می دونند کوتاه خواهد بود می رن و رسما تکونش می دن . اگه نذارم رسما می رن می زنن توی گوشش . اگر از اتاق ببرمشون بیرون و بچه خواب را توی اتاق بذارم آنقدر به در می زنن و گریه می کنن که 

بنده خدا می بینه سنگین تره بیدار شه خوابی که ندارهخندونک

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان حديث
10 مهر 93 8:38
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با كلي مطالب جديد شعر و قصه و عكساي خوب خوب منتظرما!!!!!!!!!!!!!
♥پرنیان♥مامان متین
11 مهر 93 11:55
سلام خانومی...وااااااای دلم ضعف رف براشون عزیزای من....خیلی ببوسشون...
مامان جون
11 مهر 93 22:31
ای جوووووووووونم مامانی ایشالله خدا حفظشون کنه ماچشون کن سه تا بوس واسه سه قلوها
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی . حتما
سمیه
12 مهر 93 8:20
سلام عزيز من قبل از اينكه ازدواج كنم سركار مي رفتم دانشگاه علوم پزشكي شيراز ، با همسرم در دانشگاه آشنا شدم همكار هستيم ، بعد از سه سال ازدواج صاحب فرزند شديم قراردادي هستم از شش ماهگي بچه ها رو مهد گذاشتم ولي به نظر من بزار بچه هات كمي بزرگتر بشن بعد برو سر كار ، تو اجتماع بودن خوبه ، ولي سختيهاي زيادي هم داره چون تا ساعت 4 سركار هستم بعد چند ساعت رو مي تونم با بچه ها سپري كنم از يك طرف ديگه واقعا" كار بهم انرژي مي ده همين كه با همكارام مي گيم و مي خنديم و چند ساعتي با بچه ها نيستم خوبه اميدوارم نظرم برات كارساز باشه
مامان فاطمه
26 مهر 93 14:58