گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

لجبازیهای ارسلان

1394/10/26 15:38
645 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 2 سال و 5 ماه و 2 روز سن دارد :.

چند روزی هست که ارسلان آرومم به شدت شیطون و لجباز شده برای حرفهام هم تره خورد نمی کنه تنبیهاش را هم به جون می خره .

چند روزی هست که ارسلان دیوانم می کنه و از کوره در میرم . خیلی خودم را کنترل می کنم که کتک نخوره .

تنبیه این روزهای بچه ها نشستن روی مبل تکی به مدت نهایت دو دقیقه هست اما ارشیا همین را هم طاقت نمیاره و هنوز نشسته میگه ببخشید که اصلا نشینه. یه وقتهایی هم تهدید می کنم که پشت دستشون می زنم و دستتون را بیارین جلو ولی فقط در حد حرف هست و دستشون را قایم می کنن اما همین براشون کافیه ، خیلی که عصبانی بشم بی محلی می کنم و باهاشون حرف نمی زنم و بازی نمی کنم.

یه وقتهایی هم اونقدر از لجبازی ارسلان عصبی می شم که به باباش می گم هنوز نزدمش بیا پیشش و باباش هم هرچی به زبون می گیره و شکلات و خوراکی میده که جیش کنه باز هم سراغ من را می گیره و گریه می کنه می گه مامان، دیگه دلم می سوزه میرم می بوسمش و باهاش صحبت می کنم . باباش میگه طاقت ناراحت دیدنت را هم نداره .

وقتی عصبانی میشم میگه روی مبل عصبانی

بچه ها هم می دونن کدوم مبل را می گم و بدو بدو میرن می شینن ولی زود میان می گن ببخشید البته به زبون خودشون 

ارشیا : بشید

اردلان : بخشید

ارسلان : ببشکید

بچه های باهوش و مغروری هستن کتک را هم برای همین دوست ندارن منم دوست ندارم به شخصیتشون ضربه بخوره، دوست دارم ارزش خودشون را بدونن .

وقتی باهاشون قهر می کنم ارسلان با غروری که داره اصلا خودش را ناراحت نشون نمی ده حتی اگه آب و غذا هم بخواد هیچی نمی گه بعد یه مدت کوتاهی یهو میاد بوسم می کنه و می گه ببشکید اگه قبول نکنم گریه می کنه منم می گم برو جیش کن بیا تا ببخشم ، البته شاید شیطنتش ربطی هم نداشته باشه ولی می خواهم بفهمد استفاده از سرویس کار خوبیه .

پسندها (6)

نظرات (3)

بابای ملیسا
26 دی 94 23:17
سلام وبلاگ دخترم ملیسا ، به روز شد . خیلی خوشحال می شم به عنوان پدر ملیسا خانم پذیرای لحظه های قشنگ شما در کلبه مجازی ملیسا خانم باشیم . ممنون می شم اگر با ثبت نقطه نظراتتون ، ملیسا رو به یه یادگاری قشنگ و ماندگار مهمون کنید . منتظر شما هستیم .
مامان زهرا
27 دی 94 7:23
سلام به دوست گلم خسته نباشی عزیزم عجب نتبیه جالبی خوبه که خودشونم میدونن وقت ناراحتی ببوس این جیگرارو با این کارا و حرفای باحالشون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام ممنونم.
نرجس مامان سه قلوها
27 دی 94 15:13
سلام مرضیه جان ان شااله همیشه با پسرای گل به تفریح باشین ، الان سن لجبازی بچه هاست و بهانه گیری این هم میگذره ولی ماها اعصابشو نداریم مخصوصا باباها که تحملشون کمتره هر چند بعدش چقدر عذاب وجدان دارن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام نرجس جون دقیقا همینه. اگه کارهای خونه بگذاره و با بچه ها باشم اصلا کار بدی نمی کنن ولی امان از وقتی که چشم من را دور ببینن.