گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

شیرین زبونی های ارسلان

1394/10/9 17:13
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 2 سال و 4 ماه و 15 روز سن دارد :.

ارسلان : جیب داری ؟ آره ؟ جیب داری؟ 

من : نه من دامن دارم جیب نداره.

ارسلان : جیب نداری ؟ تو اتاقه؟(لباس جیبدار توی اتاق داری) نه ؟ من جیب دارم.

روزی 20 با این مکالمه تکرار میشه. بچه ها عاشق شلوار جیب دارن.

روزی 20 هم تک به تک گوشواره هام را می کشی می گی این چیه ؟ منم توضیح می دم حالا که یاد گرفتی باز 

روزی 20 بار گوشواره ها را می کشی می گی گوشواله داری ؟ من گوشواله ندارم . منم می گم گوشواره مال مامان هاست چون فکر نکنم درکی از خانم و آقا داشته باشی.

----------------------------------------------

تفنگ دستش گرفته میگه : بزنم (ماشه) ؟ آره ؟ بزنم؟ شیطان

من : نه .

ارسلان : زدم زبانزبانخندونک

برای هر شلیک میپرسه.

----------------------------------------------

مثل طوطی حرفهای من را تکرار می کنه حتی اگه با بچه های دیگه یا باباشون حرف بزنم.

----------------------------------------------

ارسلان اسم بابا چیه ؟ آقا سعید تعجب دیگه نمی گه سعید باباش ناراحت می شد منم دیگه سعید خالی نمی گم یا می گم آقاسعید یا سعید آقا یا ... وقتی هم حرصم در میاد میگم مهندس قبلا یه چیز دیگه ای می گفتم. چون یه طوطی تو خونه داریم.

----------------------------------------------

اردلان توی شورتت جیش نکنی . بدو بدو برو حمام. جیش حمام. من پوشک دارم.

از وقتی پوشک ارسلان هم باز کردم دیگه از این حرفها نمی زنه . وقتی جیشش میریزه یا احساس می کنه که می خواد بریزه می گه جیشم ریخت وقتی می برمش میگه جیش ندارم وقتی قاقا می گیره می شینه و توضیح میده که این برچسبهای برجسته ماشین مال اردلان هست و اون یکی ها مال خودش و رنگهاشون را هم میگه بهش میگم زود باش جیشت آمد؟ میگه جیشم میاد و اگر بیاد میگه جیشم آمد. دیدی؟ جیشم آمد و اگه نیاد هم پا میشه دستشهاشو نشون میده میگه جیش ندارم مثل وقتی که خوراکی می خواهند و تمام شده من با اشاره دست میگم تمام شده.

وقتی تو حمام جیش می کنه چنان ذوقی می کنه که انگار قله اورست را فتح کرده و باید به تک تک برادراش و باباش بگه . یه بار ارشیا که خواب بود بیدار شد و از توی اتاق آمد پیش ما که سه تایی روی یه بالش دراز کشیده بودیم یه جوری سرش را کنار ارسلان جا داد بعد ارسلان سلام کرد و گفت بیدار شدی . ارشیا من جیش کردم . ارشیا من رفتم حمام جیش کردم و منتظر عکس العمل بود گفتم مامان ارشیا خابالویه ارسلان هم گفت خابالو تعجب(کلمه جدید) آره ؟ ارشیا خابالو ! ارشیا بیدار شدی ؟

اصلا برای دستشویی همکاری نمی کنه به وعده و وعیدم کاری نداره تا دیشب رفتم خرید و مخزن قاقاها که تموم شده بود را باز پر کردم. برای هر بار دستشویی هم بهش قاقا میدم تا راضی بشه بره بشینه. یه بار هم آمد گفت قاقا بده گفتم نه قاقا جایزه جیشه . گفت جیش دارم . یه قاقا گرفت رفت نشست تو حمام خورد گفت جیش ندارم آمد خنده از راه که رسیدم بجه ها دستم را پر دیدن گفتن شیر خریدی گفتم نه . اردلان با اسرار قاقا می خواست که گفتم جایزه جیش هست و اردلان هم یه دنده هست و زد زیر گریه ولی ارسلان که پوشک بود بدو بدو رفت سر حمام و با عجله داشت پوشکش را در میاورد که بره جیش کنه قاقا بگیره منم از فرصت استفاده کردم و تشویق کردم و دیگه پوشک نکردم و شورت آموزشی پوشوندم. 

پسندها (3)

نظرات (4)

زهره مامان دوقلوها
12 دی 94 22:21
سلام ماشالله به این ارسلان شیرین زبون کلی خندیدم خسته نباشید مامان با حوصله و مهربون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام ممنونم. مرسی شما هم خسته نباشی.
مامان علی آقا
13 دی 94 9:54
خدارو شکر انشااله سومی رو هم به راحتی بگیرین و راحت راحتتتتتت بشین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خداراشکر اما فعلا اندر خم یه کوچه ایم.
مامانی
14 دی 94 14:42
سلام گلم.. اخه من فدای سه تا پسر گل بشم فدای ارسلان بشم با این شیرین زبونی هاش دلم براشون تنگ شده...... حتما عکسشون بزار
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سالم عزیزم. خدا نکنه. حتما فعلا اصلا دل و دماغ عکس گرفتنم ندارم.
مامان ریحانه
16 دی 94 11:34
ای جوووووووووووووووونم ماشالله به اینهمه شیرین زبونی مرضیه جون ببوس سه تا جوجوهای خوشگلو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
فدات بشم ارسلان کجا و نازنین جون کجا