گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

دوباره پروژه شروع شد

1394/10/9 13:54
655 بازدید
اشتراک گذاری

 

.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 2 سال و 4 ماه و 15 روز سن دارد :.

از شنبه پروژه اردلان را شروع کردم .

البته آخر تابستون هم آمادگی داشت اما من یه اشتباهی می کردم از شورت آموزشی استفاده نمی کردم و کاملا باز می گذاشتم . یه بار هم که باباشون خونه بود وقتی اردلان از خواب بیدار شد من توی آشپزخونه بودم و ندیدمش اردلان هم جلوی در اتاق دراز کشیده و شلوارش را خیس کرد باباش هم عصبانی شد و دعواش کرد . این اولین بار بود بعد از سه روز خونه را کثیف می کرد و دیگه قهر کرد و جیشش را نگفت . گفتم که اردلان یکم ناز داره و زود هم بهش بر میخوره به نظر من خیلی احساساتی هست. اما اینبار از شورت آموزشی استفاده کردم.

دیگه خسته شدم از پوشک کردن . دیگه سنگین هم شدن و بلند کردن و شستنشون سخت شده از دستمال مرطوب هم خوشم نمیاد بیشتر کثیف کاری میشه. عادت کردم بشورمشون وگرنه به دلم نمیشه.

دو روز اول اصلا شورتش را خیس نکرد . شب اول هم باز گذاشتم و موقع خواب هم شیر ندادم اما نصف شب که از گرما بیدار شده بود با هزار بازی و جایزه و بیسکویت بعد دو بار رفت و آمد بلاخره جیش کرد و تا صبح هم خشک بود و همون نصف شب بهش بیسکویت های بای دادم خورد تا شیر نخورده گشنه نشه. بیسکویت می خورد که خوابید. اما شب دوم خیلی برای شیر بهانه گرفت و بعد از خوردنش خوابید و آخر شب که آمدم چکش کنم دیدم جیشش از شورت هم رد شده و شلوار و تشکش را هم خیس کرده . خب شستنشون از فرش راحتتره. منم همه را با پتوش شستم.شب سوم هم خونه مادرشوهرم خوابیدیم اونم ساعت 3 نصف شب وقتی خوابش برد پوشکش کردم و به محض بیدار شدن پوشکش را باز کردم و با بازی بردم دستشویی کارش را کرد.

شب سوم دو ساعتی را در راه دستشویی سر کردیم . نمی دونم چرا پی پی اش را نگه داشته بود ولی فرداش جبران کرد.

وقتی جیش داره میگه شی من یعنی من جیش دارم .

وقتی جیش کرده میگه شی من یعنی من جیش کردم یا می گه تمام شد.

خیلی معطلم نمی کنه . خیلی هم زیادی نمی شینه وقتی می گه تمام شد واقعیت را میگه یا میگه جیش ندارم مطمئنم.

خیلی همکاری می کنه. اصلا باورم نمی شد.

البته یه بار جیش کامل توی شورتش کرد اونم خونه مادرشوهرم که من را پیدا نکرده بود . یه بار هم چند قطره ولی خونه خودمون کمتر پیش آمده.

شب عید هم خونه مادرشوهرم جشن بود بچه ها حسابی تکون دادن.

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان علی آقا
9 دی 94 15:44
عزیزم خدا رو شکر اینقدر همکاری داره ولی یه چیزی درست و نادرستش رو نمیدونم چون تجربش رو نداشتم.اولی یه دفعه همشون بگیری بهتر نیست.و اینکه هوای گرم تر الان اوج سردیه.نصف شب جیش کنن پهلوشون سرما میخوره و داستان های خودش.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم. سه تایی با هم آتیش می سوزونن که بماند هنوز ارشیا و ارسلان آمادگی هم ندارن. یعنی پوشکشون را کثیف می کنن بدشون نمیاد. شبها هم توی خواب پوشک می کنم و به محض بیدار شدن پوشک را باز می کنم . توی خونه ما هم بچه ها از گرما بیدار می شن . اصلا سرد نیست. بازم از محبتتون ممنون. شما که علی جون را خیلی زودتر و راحت تر از من از پوشک گرفتین.
مامان ریحانه
10 دی 94 16:57
مرضیه جون انشالله زود زود بتونی سه تا پسرای گلتو از پوشک بگیری درکت می کنم خیلی سخته و چه خوبه که اردلان همکاری می کنه به نظر منم بذاری هوا گرمتر بشه بهتره می تونی تو حیاط هم باشن بدون پوشک من دو تا بچه هامو وقتی هوا گرم شد گرفتم خیلی هم راحت همکاری کردن یکی دو باری هم که اوایل خودشونو خیس کردن تو حیاط بودن و اینجوری شستشو هم راحت بود به هر حال امیدوارم که موفق باشی عزیزم در به پایان رساندن هر چه سریعتر این پروژه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم . تا تابستون بچه ها سه ساله میشن دیگه خیلی دیره. شورتهای آموزشی خیلی کمک هستن. ممنونم عزیزم.
زهره مامان دوقلوها
11 دی 94 13:25
سلام مرضیه جون انشالله هرچه زودتر موفق بشی هر سه تا بر بگیری و راحت شی آفرین به اردلان عزیز که همکاری می کنه مرضیه جون برای شستن بچه ها می تونی دیگه بغلشون نکنی البته من الان از پوشک گرفتم ولی همون اواخری که پوشک می کردم دیگه بفل نمی کردم دوستمم دوقلو داره و هنوز پوشک می کنه دیگه بفلشون نمی کنه اون این طوری که ببر توی دستشویی بشور و شلوارشون رو در بیار دمپایی پاشون کن ببر توی دستشویی نزدیک توالت با احتیاط پوشک رو باز کنی و جوری از پاشون در بیار که عمده ی کثیفی همراه پوشک باشه ببخشید دیگه خیلی واضح گفتم و بعد بگو بشنن با شیلکنگ حسابی بشور که تر و تمیز شن من اواخر این کار رو می کردم دوستمم الان همین کار رو می کنه وگرنه کمر و دست نمونه که برای آدم موفق باشی خانومی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنون از توضیحات کاملتون ولی توالت ایرانی خونه توی حیاط هست و فرنگی توی حمام . بعد باید کل حمام را بشورم . منم بعد از تولد بچه ها کمی وسواس گرفتم ولی ایده خیلی خوبیه. دیگه فقط مونده ارشیا .
زهره مامان دوقلوها
12 دی 94 22:16
آهان خب ما یک توالت بیشتر نداریم اونم همین بغل دستمونه! انشالله ارشیا جونم سریع تر آموزشش ببینن تمام راحت میشید