گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

این روزها

1394/9/23 18:36
865 بازدید
اشتراک گذاری

همه مریض بودیم. من و بابا که تب و لرز شدید.

به هر شکلی بود زندگی را می گذروندیم که دیدم این دکترا که بردم فایده ای نداره زنگ زدیم عزیزجون منیر(مامان بابا سعید) آمدن یه دو شبی پیشمون بودن و بچه ها را بردیم دکتر فرهت . داروی خاصی نداد چون بچه ها ویروسی گرفته بودن که عفونتی همراهش نبود فقط سرما خوردگی کودک و سالبوتامول دادن ولی دکترهای دیگه که برده بودم پنی سیلین و آموکسی سیلین داده بودن.

خدا را شکر بهتریم اما ارسلان اصلا تبش قطع نشد دوباره بردم دکتر گفت یکمی ریه اش عفونت داره آموکسی سیلین داد. گفتم اصلا چیزی نمی خوره کل روز را با یه شیشه شیر و آب سر کرده گفت تا تبش قطع نشه چیزی نمی خوره . یکشنبه شب بردم پیشش گفت سه شنبه ساعت 10 تبش قطع میشه . البته از روز دوشنبه شروع به غذا خوردن کرده و تبش خیلی مختصره اما قبلا با شیاف هم تبش از 38.5 کمتر نمی شد.

یه حساسیتی که گرفتن همه ناخن هاشون میریزه . هرچی به دکتر اصرار کردم گفت چیزی نیست یه حساسیته گفتم خوب به چیه دلیلش چیه؟ گفت مهم نیست. نمی دونم چه علتی داشت که جواب نداد، توکل به خدا.

قصد کردم دیگه بچه ها را مهد نفرستم تا ببینم سال دیگه چی میشه. خیلی مریض و ضعیف شدن.

پسندها (6)

نظرات (13)

نرجس
24 آذر 94 1:09
سلام خسته مریضداريها نباشی عزیزم ، فصل بديه بچه های منم همین ویروس رو گرفتن اینا که مهد هم نميرن پسرم مثل ارسلان تب بالا پایین هم نمی آمد خداروشکر روز سوم بهتر شد مامانم و ابجيام کمکم هستن خداخيرشون بده چون سر کارم می رم سختمه، به نظر منم مهد نبر خیلی مریض شدن بزار هوا بهتر بشه فصل بیماریهای واگیر بگذره بعد ببر،قصد فضولی ندارم ولی اگه یه کمک برای خودت بگیری راحتتره چون اینطوری خیلی سخته اصلا استراحتی نداری
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم. دقیقا همینطوره.
کیان
24 آذر 94 10:03
ناخن هاشون میریضه . اینو دیگه نشنیده بودم . مریضیهام دیگه همشون آپدیت شده مدل بالاس. خاله جون غصه نخور زودی خوب میشن همون یک مدت مهد نرن بهتره اونجا همه از هم مریضی میگیرند
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
درسته. ممنونم. البته
مامان منصوره
24 آذر 94 13:03
عزیزم آرزوی سلامتی دارم براتون.امیدوارم سلامت و تندزست باشید.
مامان علی آقا
25 آذر 94 11:34
سلام مرضیه جان آره همیشه بچه هایی که مهد میرن بیشتر مریض میشن اما خوب بود یه استراحتی میکردی. انشااله باز هوا خوب شد دوباره برن که استراحت بکنی انشااله بلا از خونتون دورباشه همیشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام کلم. همینطوره. انشاءالله ممنونم.
زهره مامان دوقلوها
25 آذر 94 18:28
سلام مرضیه جونم وااای خدای من انشالله خوب بشید منم یکی از وروجک هام یک جمعدون رو شکوند یک تکه اش رفت تو چشش فکر کردم دور از جونش و دور از جون همه ی بچه های دنیا چشمش رو از دست داد دیگه اینقدر گریه کردم و خودم رو زدم خدا رو شکر همسرم خونه بود وگرنه من هیچ کاری نمی تونستم بکنم و همسرم نجاتش داد. خدا رو شکر هیچ آسیب جدی ای ندیده خدا بلا رو ازتون دور کنه مهد بعد عید دوباره بفرست هوا خوب می شه الان مشهد خیلی سرده مریضی هم زیاد شده مرضیه جون اون زمان که من مشهد بودم آگهی های روزنامه رو برای پرستار نگاه می کردم البته خب یک سال و نیم پیش بود ولی حدود قیمت برای نگهداری دوقلو ۴۰۰ تومن بود شما خودتم خونه ای اگه یکی بیاد فقط روزی دو سه ساعت غذایی بزاره و جم و جارو کنه تمیز کاری چون زمانش کمه و مثلا روز در میون بیاد فکر نکنم بیشتر از ماهی ۳۰۰ بگیره بد نیست فشار از روت یکمی برداشته می شه تو خونه هم هستید انشالله کمتر مریض می شید گلم شلغم و عسل رو می دونی چطوری درست کنی؟ اون خیلی معجزه ی سرماخوردگی و عفونت هست امتحان کن روی بچه های من که خیلی جواب داد ببخشید پراکنده صحبت کردم می ترسیدم حرفام یادم بره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام گلم . ممنونیم خوبیم. الهی بگردم من که شنیدم خیلی ترسیدم چه برسه به اینکه وای خدا نکنه. نمی دونم چرا ولی همسرم با پرستار موافق نیست . دوست نداره کسی را به حریم خونه راه بده ولی شایدم راضی بشه. خودم یه پرستار می شناسم که عصر بیاد گفته هرچی خواستی بده ولی می گم همسرم راضی نمیشه. شلغم و عسل که کارم بود رو بخاری می گذاشتم به زور هم که شده می دادم بخوردشون ولی ویروس باید دورش بگذره. ممنونم از محبتاتون.
مامان ریحانه
26 آذر 94 20:16
سلام مرضیه جون خیلی ناراحت شدم به خاطر مریضی خودتون و بچه ها خیلی خیلی سخته خدا رو شکر که الان بهترید تا حالا ریزش ناخن نشنیده بودم خودتم تو نت سرچ نکردی ببینی واسه چیه ؟ مرضیه جون انشالله پست بعدیت پر از خبرای خوب و خوش باشه می بوسمت نازنیناتو ببوس
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام ریحانه عزیزم. بله خدا را شکر بحران گذشت. تو نت سرچ کردم ولی چیزی دستگیرم نشد . هر چی هم از دکتر پرسیدم قانعم نکرد . بابای بچه ها میگه شاید صلاح نیست بدونی. حتما . خبرهای خوب در پیش است.ممنونم. نازنین من را هم ببوسین.
زهره مامان دوقلوها
28 آذر 94 15:12
سلام آره ویروس خیلی بده دوا نداره حالا چطورید؟ مردا رو میشه کم کم راضی کرد والا منم دوست ندارم شخصا ولی خب آدم مجبور می شه وگرنه کارگرها خیلی خراب کاری می کنن انشالله هوا خوب بشه بعد عید می برید دوباره مهدکودک خدا به همه ی مامانا توان مضاعف بده سالم و سلامت باشید خدانگهدارتون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام عزیزم. درسته ولی خودم هم راضی نیستم. یه جور سر می کنیم . بچه خیلی شیطنت دارن. انشاءالله. خدا حافظ شما هم باشه.
ی فرشته کوشولو
1 دی 94 8:45
الهی دورشون برگردم اجی کجایی خاهری وروجکای خاله خوبن کجایی اجی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خدا نکنه . هستیم خوبیم.
زهره مامان دوقلوها
3 دی 94 13:47
سلام مرضیه جون چه خبر؟ بهترید انشالله؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام گلم . خوبیم شکر خدا.
مامان فاطمه
4 دی 94 18:06
سلام عزیزم بلا دور باشه الهی خیلی سرما خوردگیه بدی اومده واقعا همه مریض شدن یعنی چی که ناخن هاشون میریزه من متوجه نشدم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام گلم. ممنونم. خیلی بده خیلی. نمی دونم داره می ریزه دیگه
مامان علی آقا
4 دی 94 23:48
سلام گلم علی ما جشنواره شرکت کرده لطف میکنی کد13رو به1000891010ارسال کنید با هر چندتا خط که میتونید.ممنون میشم
مامان دوقلوها
5 دی 94 1:15
سلام مرضیه جون خسته نباشی منم از اول مهر همش در گیر مریضی بچه ها و خودمون هستم خیلی فصل بدیه این پاییز . در مورد ناخن هم اصلا نگران نباش یه حساسیت به آنتی بیوتیکه پسر خواهر شوهر منم پارسال اینجوری شد و بعد ناخن جدید در اومد بدون مشکل .امیدوارم دیگه مریض نشن این گل پسرا قند عسلا
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم. بچه ها خیلی آنتی بیوتیک استفاده کردن اما تا حالا همچین اتفاقی نیافتاده بود . اما خوشبختانه با ناخنهاشون کنار آمدن. شما دیگه چرا شما که مهد نمیفرستین؟
نويسنده : مامان كژال
9 دی 94 13:49
سلام دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و به رای شما دوست خوبم نیاز دارم . فقط کافیه با موبایلتون کد 10 رو به شماره 1000891010 اس ام اس کنید تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون می شم اگه این لطف رو در حق من بکنید . انشالله همیشه هر سه تاییتون در کنار هم زیر سایه خداوند و پدر و مادرتون باشید .