گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

ارسلان اجازه هم میگیره

1394/9/1 12:14
698 بازدید
اشتراک گذاری

ارسلان فقط نافرمانی نمی کنه بلکه بیشتر اجازه می گیره . البته اینجوری نیست که من خواسته باشم یا خیلی محدودشون کنم اما ترجیح میده اجازه بگیره و کارهایی را می پرسه که جوابش مثبت باشه.

چایی می خورم لیوانش خالی می شه میاد از دستم می گیره می گه ببرم؟اجازه اونم با یه لحن خیلی جالب و چشمایی که واقعا سوال می کنه . اگه بگم نه نمی بره.

میوه می خوره دوست نداره پوست میوه توی بشقابش باشه. معمولا نارنگی را خودشون پوست می کنن و بعد می گه مامان ! خالی کن. میگم باشه تو بشقاب. حالا هر وقت میوه می خوره پوست میوه توی دست می گه بگذارم تو بشقاب؟ اجازه

دارم غذا میریزم توی بشقاب که سرد بشه میاد ازم سوال.

ارسلان : غذا بخوریم ؟

من : آره اما داغه، سرد بشه .

ارسلان : بده سرد کنم .

من : نمیشه . 

ارسلان : پهن کنم ؟ (زیرسفره)

من : آره مامان برو پهن کن .

ارسلان : سفره بده .

من : باشه زیر سفره پهن کن سفره بدم.

ارسلان زیرسفره را از توی کابینت بر می داره میره میندازه جلوی ارشیا میگه پهن کن خندونک میاد میگه بده (سفره) منم سفره را میدم میره مثلا خودش سفره را پهن کنه.

اردلان هم بیشتر وقتها شیطنت می کنه و سفره و زیر سفره را بهم میزنه و حتی میره روی مبل دراز می کشه و سفره را میندازه رو خودش و ارسلان را حسابی کفری می کنه اما باز همه ارسلان با خونسردی میاد میگه مامان بیاشاکی نوچ مامان

هر بار این برنامه نهار خوردنمونه.

پسندها (5)

نظرات (1)

شیوا
2 آذر 94 15:38
وای چه با مزه خدا ... ولی خدایی چه خوبه چند قلویی. خصوثا که یکی مثل ارسلان اروم باشه و یکی شیطون مثل اردلان. پقدر زندگی خوبه اینجوری.حتما سختیایی داره اما خانواده داشتن خیلی خوبه. اینکه تو هم صبحا و ظهرا و عصراتو با بچه ها سپری کنی نه که صبح تا شب به دردیوارخونه نگاه کنی. لحظه هاتون بی غم. انشاالله به زودی صاحب خونه خم میشید. التماس دعا دوستم.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خوبه . من همیشه آرزو داشتم سه تا بچه داشته باشم به نظرم با یکی و دوتا خونه یکمی خلوته. اما سختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته. ولی شکر. محتاجیم به دعا. ممنونم.