گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

برنامه های تلویزیون ما

1394/9/1 12:22
735 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که با پاندای کنگفو کار بیدار می شیم و بعد برنامه Sing with me بعد از مهد که میایم زهراجون(فیلم هایی که توی مهد ضبط شده) نگاه می کنیم اونم چند بار بعد می خوابیم و وقتی هم که بیدار می شیم تا بابا بیاد نانای می شنویم (میزنم رادیو شبکه آوا یا گاهی هم ترانه و گاهی هم ترانه های کودکانه) و شب باز بابا که میاد باید زهراجون نگاه کنیم و پاندای کنگفو کار اگه بچه ها نخوابن Sing with me و بعد خواب.

تلویزیون ما چیز دیگه ا ی نشون نمی ده. اصلا تلویزیون نیست که . نه سریال داره . نه اخبار داره . نه حتی فوتبال داره نه ... هیچی نشون نمیده . فکر کنم تلویزین خرابهخندونک

یه شب بابا کار داشت رفت پای سیستم وقتی آمد پاندای کنگفو کار تمام شده بود گفت گریه امشب کارتونم را ندیدم خندونک 

منم گفتم اشکال نداره صبح قبل از رفتن سرکار تکرارش را ببینقه قهه.

خدا را شکر بچه ها سالم باشن ما هم با خوشیشون خوشیم.

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان سودی
1 آذر 94 12:45
عزیزم خدا حفظشون کنه.کلی خاطره ها و شیرین بازی هاشون رو خوندم.بزرگ کردن یه بچه سخته چه برسه به سه تا.خدا بهت سلامتی بده و گل پسرات زیر سایه پدر و مادر موفق و سرافراز باشن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم عزیزم. الهی آمین ، خدا به هممون قوت بده تا آینده جامعه را بسازیم. آمین
مامان علی آقا
1 آذر 94 16:38
به به مرضیه جان خدا قوت ترکوندی خانوم دیشب اومدم خوندم نشد نظر بذارم نمیدونم چرا الان اومدم نظر بذارم دیدم ببببله کلی پست باشه باز شب میام میخوننم بعد نظر میزارم
زهره مامان دوقلوها
2 آذر 94 0:29
سلام مرضیه جون خسته نباشی خانوم من درکت می کنم خانومی مریضی از نوع دو سه قلویی خیلی سخته من که دانشجوو هم هستم دیگه دارم از پا در می یام دور از جون شما با این چیزایی که گفتی هم دلم می خواد پسرا رو بفرستم مهد هم پشیمون شدم فعلا درگیر پروپزالم اصلا زمانی وجود نداره که برن مهد مریض شن ما با همون پرستار باید کنار بیایم ظاهرا ولی خیلی خوبه که تو مهد با بچه های دیگه هستن عااااالی سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه اتفاقا ما هم مراسم خاصی نداشتیم نگران نباش همه گیره فقط یک چیزی بگم قصد جسارت نیست ولی اینکه می گید ارسلان باهوش تره یا نتیجه تست کردن رو می زارید اگه خودشون یک روز بزرگتر شن و این وب رو بخونن ممکنه ناراحت شن یا روشون خدایی نکرده تاثیر منفی بزاره اینکه بچه ای فکر کنه به اندازه ی بقیه باهوش نیست شاید خیلی بدتر باشه نتیجه اش تا اینکه واقعا باهوش تر نباشه بازم شما خودت بهتر می دونی هرجور صلاحه خوش باشی و سالم و سلامت کنار جوجو طلایی ها و جناب همسر خان
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم. شرایطمون فرق می کنه شاید اگه منم پرستار داشتم تا سه سالگی تو خونه نگه می داشتم اما مهد هم بد نیست ولی هر وقت که بگذارین سال اول مریض خواهد بود. اما خونه خیلی مطمئنتره. ممنونم برای تبریک. حق کاملا با شماست . ولی اینقدر از این و اون خواهند شنید که وقتی این پستها را بخونن براشون جا افتاده اما من سعی می کنم که خصوصیات هر کدوم را بنویسم و روی همون شاخصه های خاص هر کدوم مانور بدم . این که بدونن هر کدوم توی چه موردی بهترن مناسبتره تا اینکه اصلا هیچی ندونن. اما بازم ممنون. از جنبه ای که شما گفتین کاملا باهاتون موافقم.
مامانه شایلین
2 آذر 94 15:48
مرسی مرضیه جوووونم که بهمون سر میزنی ببوسید سه تا دسته گل منووو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
دوست تون دارم. حتما
زهره مامان دوقلوها
5 آذر 94 14:46
بله در این موارد حق با شماست مردم زیاد از این حرفا می زنن البته من همیشه این آمادگی رو داشتم که به طور جدی برخورد کنم حتی با نزدیکانم مثل پدر و مادرم ولی خب جلوی دهن مردم رو نمی شه بست در مورد پرستار برای من ارزون تر از مهد در می یومد مهد اینجا خیلی گرونه برای من مهد دوتاشون می شد حداقل حداقل با ارزون ترین مهد این نزدیک ۱ میلیون در ماه ولی پرستارشون ۷۰۰ تومن می گیره من خودم مهد رفتم به نظرم خیلی خوبه خیلی بهتر از پرستاره از خیلی جنبه ها منتها الان وقت مریض شدن رو ندارم باشه انشالله بعد عید در مورد هوش یک مورد دیگه هم بگم جسارتا من یکمی تحقیق کردم باید بگم که هوش جنبه های مختلفی داره مثلا ارشیا جان به نظر هوش اجتماعی خیلی بالایی دارن و تو رده ی سنی خودشون به نظر بسیار باهوشن ارسلان جان هوش منطقی خوبی دارن اردلان خان رو زیاد دقت نکردم ولی مطمئنا ایشون هم از جنبه های دیگه ای بسیار باهوشن معمولا در رابطه با هوش آی کیو در نظر گرفته می شه که ملاک صحیحی نیست اگه فرصتی بود حتما در این مورد سرچ و مطالعه کنید خیلی جالبه برای همین گفتم این حرفا ممکنه تو روحیشون تاثیر منفی داشته باشه چون ماشاالله هر سه تاشون بسیار باهوشن البته در حنبه های مختلف شاد و سلامت باشید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم . بله مهد بچه را اجتماعی می کنه و محیط بچه عوض میشه و اسباب بازی های جدید دارن اما خوب بچه های من زیادی اجتماعی شدن. اینجا هم پرستار همینقدر در میاد اما مهد سه ستاره که گذاشتم تخفیف خوبی بهم دادن . در مورد هوش هم من کاملا با شما موافقم. دارم دنباله خصلتهای بچه ها می گردم تا روشون مانور کنم و بیشتر پرورش بدم . ممنون که اینقدر به ما لطف دارین.
مامانِ خمبل و فنقول و فسقل
8 آذر 94 18:07
اوا چقد تلویزیونتون شبیه مال ماست!
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
پس همه همینجورین.
کیان
9 آذر 94 8:52
وای خدای من سه قلو ما که تو یک قلوش موندیم
maman arezoo
14 آذر 94 18:14
aliii khaste nabashi dar panahe emamhossein bashan ishala
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم . انشاءالله.
maria
17 آذر 94 21:32
سلام عزیزم دختر منم عاشق برنامه sing with me هستش اما تو اینترنت هیچ ردی ازش پیدا نکردم واسه دانلودش.شما اطلاعی ندارید؟؟؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام . نه متأسفانه.