گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

به آرزوم رسیدم

1394/7/25 8:46
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

بچه های من اجابت دعای من هستن از خالق بی نظیرم.

همیشه از خدا خواستم من را با بی فرزندی امتحان نکنه . چون خیلی سخته اما حالا امتحانی سختتر دارم با داشتن سه تا فرشته اونم پسر که باید درست تربیت بشن و آموزش ببینن تا شکرانه نعمتم باشن.

خیلی دعاهای دیگه داشتم مثل سالم بودن بچه هام که خداوند عنایت کردن .

امروز هم یه دعای دیگه اجابت شد.

بچه ها بی گریه مثل یه آقا رفتن مهد.

اردلان که کلا از خونه نق می زد که بغل کنمش ، حتی اجازه نمی داد وقتی بابا ماشین را از خونه برد بیرون ، برم در حیاط را ببندم. توی ماشین هم همش توی بغلم بود ، خلاصه بغل کردم و بردم دادم دست پرستار اما صدای گریه ای نیامد . آمدم اردلان و ارسلان را از ماشین پیاده کردم و دستشون را گرفتم برم مهد ارشیا برگشت با باباش بای بای هم کرد و بوس فرستاد اما همیشه بهانه می گرفتن . رفتیم جای جاکفشی کفشها را درآوردم و دمپایی پوشوندم و ارشیا خودش داشت می رفت وارد مهد بشه می گم خداحافظی بوس بوستعجب ارشیا هم روی هوا بوس کرد و بای بای کرد و رفت در می زد در را باز کنن بره تو. خلاصه هر دو را بوسیدم و خداحافظی کردم . پرستارشون هم کلی تشویقشون کرد و دستشون را گرفت و برد توی سالن تا مربی بیاد (از امروز زود می برم که باباشون هم به موقع به محل کار برسه) تا در را ببندم دیدم رفتن سمت کلاسشون که پرستار دوباره آوردشون پیش بقیه بچه ها.

خدایا شکرت.

پسندها (8)

نظرات (5)

مامانی
25 مهر 94 8:54
خوبه خدارو شکر که خیالت راحت شد مرضیه جون...
مامان علی مردان
25 مهر 94 14:32
خدا رو شکر عزیزم تازه چند وقت دیگه بهتر هم میشن دیگه تنها با بابا میرنبرید لازم نیست شما بریدایشااله
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی به امید اون روز
مامان دوقلوها
25 مهر 94 16:14
عزیزم خدا رو شکر که عادت کردن و راحت میرن مهد
مامان فدیا
26 مهر 94 12:51
خداروشکر خیلی حس خوبیه ادرینم دیگه خیلی بهتر میره مهد و صبحها من بهد از 5 دقیقه میام بیرون
مامان زهره
29 مهر 94 19:12
خدا رو شکر مشکل شما هم مثل من حل شد
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مشکل شما هم حل شد دیگه به امید خدا