گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

پیشرفت بچه ها

1394/7/25 9:01
755 بازدید
اشتراک گذاری

هفته اول :

آموزش شمردن 1 تا 5 به فارسی (که من قبلا همیشه تا 10 می شمردم که مربی گفت بیشتر از 5 نشمر)

آموزش شمردن 1 تا 5 به انگلیسی (چند وقتی بود که باباشون می گفت باهاشون انگلیسی کار کن از الآن یاد بگیرن من می گفتم زوده بزار فارسیشون را یاد بگیرن ولی بابا از این آموزش خیلی خوشحال شد)

آموزش سوره اخلاص 

حدیث و بالوالدین احسانا

آموزش سلام و خداحافظی

آموزش نام کودک و مربی و مهد

از بین همشون من فقط شمردن را تمرین کردم و نام کودک و مربی به نظرم هنوز برای بقیه زوده .

بچه ها شمردن را بعد از من تکرار می کنن اما گاهی هم می شمرن و یکی ، دو تا را یا زیادی تکرار می کنن یا جا می ندازن.

ارشیا علاقه خاصی به Five داره و سریع 5تا انگشتش را هم باز می کنه نشون می ده.

اسمشون را تکرار می کنم و اسم مربیشون هم زهرا جون هست . ارسلان می گه زجراجون. اردلان با ناز می گه زهرا جون . ارشیا هم یه چیزی می گه که نمی فهمم اما همین آهنگ را داره.

 

هفته دوم :

هر کاری را به چه نامی شروع می کنیم ؟ خداجون.

اسم کتاب آسمانی ما چیه ؟ قرآن

امام حرم کدوم امام هست ؟ امام رضا(ع)

امام رضا(ع) امام چندمه؟ امام هشتم 

اسم شهر ما چیه ؟ مشهد

شعر پاییزی

شعر پاییز را که ننوشته بودن و بیشتر سوالها را کار می کنم .

ارسلان خداجون را بیشتر تکرار می کنه می گه خجاجون یه وقتهایی هم خزاجون.خندونک اردلان درست میگه خدا جون ارشیا هم یه چیزی توی همین مایه ها.

اسم کتاب آسمانی را اردلان درست می گه ارشیا هم کما بیش می گه اما ارسلان باز هم می گه خزاجون.سوال

امام رضا را خوب نمی تونن بگن اما سعی می کنن و البته من باید بگم بعد تکرار کنن.

امام هشتم را فقط ارشیا خودش در جواب می گه و جالبه که درست هم تلفظ می کنه اما اردلان و ارسلان بعد از من تکرار می کنن.

مشهد هم بعد از من تکرار می کنن .

 

درسته بچه ها همه آموزشها را یاد نخواهند گرفت اما صحبتشون و دایره کلماتشون بیشتر شده .

ارسلان از بین اعداد علاقه خاصی به (تلی) Three داره.

سعی می کنن شمرده شمرده حرف بزنن و بشمرن چیزی که از ارشیا واقعا بعیده چون این بچه توی همه کار عجله داره.

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان دوقلوها
25 مهر 94 16:18
ایشالله که میشه موفق و سلامت باشند این سه تا داداش گل . منم خودم آموزش رو شروع کردم از 2 سالگی . ارغوان خیلی خوب و زود یاد میگیره ولی امیرعباس خیلی حواس پرته . ارغوان شعر رو میخونه امیرعباس شعر رو تعریف میکنه.ارغوان سوره کوثر و توحید و صلوات رو میخونه امیرعباس آهنگ صداشو در میاره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
هزار ماشاءالله
معین
27 مهر 94 19:33
سلام ماشاله چش نخورن انشاله.