گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

بازی مسالمت آمیز

1394/7/11 10:44
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها داشتن توی حیاط سه چرخه بازی می کردن که رادین آمد پیششون . 

ارشیا هم سه چرخه اش را داد رادین و خودش تنها ماشینی که از تولد سال پیش سالم مونده را برداشت و شروع کرد به بازی.

اینجوری شد که محبتهای ارشیا رادین را هم که خیلی یاد نداره ارتباط برقرار کنه به جمعشون اضافه کرد. رادین خوب شروع می کنه اما چند دقیقه نشد خسته میشه و بچه ها را می زنه منم یه مدتی فرصت بازی با هم را فراهم نکردم الآن دیگه رادین کمتر خشونت به خرج می ده و داره یاد می گیره توی جمع بچه ها چطور باشه اما تا بخواهد بزنه دوباره بچه ها را ازش دور می کنم. اگه بالا باشم میارم پایین اگه حیاط باشم میارم تو ولی یه وقتهایی هم مجبورم اسم رادین را صدا کنم که خیلی ناراحت میشه و جیغ میکشه و گریه و قهر و ... مجبور میشم چون به بچه ها گفتم نباید رادین را بزنن . البته گفتم که با هم هم دعوا نکنن و اما خوب فقط با رادین دعوا نمی کنن با هم دعوا دارن اما من زود جدا می کنم که کار به جاهای باریک نکشه چون کمترین کاری که بکنن و اولین کار چنان همیدگه را گاز می گیرن که تا یه هفته کبوده.

البته می دونم رفتار رادین کاملا طبیعیه چون تک فرزنده و برای من و همه عزیز و توی مهد هم نبوده و فقط یه سال از بچه ها بزرگتره . می دونم که بزرگتر بشن بهتر هم میشه اما بچه های من هم عزیزن.

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان باران
11 مهر 94 15:18
مامانی کار درستی میکنی ماشالا شما خوب برخورد میکنی منم از بعضی از کارهای خوبتون به موقعش سعی میکنم تجربه بگیرم... ممنون از اشتراک گذاری تجربه هاتون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
ممنونم . شرمنده نکنین .
سولماز
14 مهر 94 23:38
یلام دوستم نبینم پستهایی یگذاری که بوی غم ودل چرکینی داره همه چی درست می شه افرین به تو بااین تربیت کردنت بچه هایی من ابنطوری نیستند وهنوز راه می روند وغذا می خورند با هر چیز دیگه البته خودم کردم چون قاشق قاشق دنبالشون راه افتادم ودر مقابل کاکا ئو هم تسلیم که من با ید قایم کنم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام عزیزم. من به بچه هام سخت گرفتم تا سختی دنیا کمتر اذیتشون کنه . همه می دونن که بچه هام شیشه عمرم هستن اما ... شما هم خوب کاری کردی . تا می تونی از محبت سیرشون کن ، نازشون بکش ، به خودت سخت بگیر تا بخندن. من می دونم توی دلت چیه ولی امان که...