گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

ارسلان بلبل میشه

1394/6/19 3:59
765 بازدید
اشتراک گذاری
.: گل پسرا قند عسلا تا این لحظه ، 2 سال و 26 روز سن دارد :.

وقتی که ارسلان داره TV نگاه می کنه هر کلمه ای که بفهمه تکرار می کنه . 

یاد خودم افتادم که همیشه همه اعتراض می کردن که چرا وسط فیلم اینقدر حرف می زنی؟ آخه من کنار بابام می نشستم و مدام سوالهایی در رابطه با فیلم می پرسیدم و بابام با حوصله جواب می داد . حالا می فهمم که هیچی از فیلم نمی فهمید شاید می فهمید نمی دونم .

امروز داشت توی فیلم یکی با عصبانیت یکی دیگه را بیرون می کرد می گفت گمشو.

ارسلان هم اداش را در می آورد و با دست هم اشاره می کرد . منم باز بی فکر عمل کردم و عکس العمل نشون دادم از توی آشپزخونه بهش می گفتم نگو حرف زشتی هست اما یه لحظه بعد به خودم آمدم و گفتم دارم حساسش می کنم و مشغول کارام شدم . امیدوارم امروز دیگه این اولین حرف بد را تکرار نکنه و اولین حرف بدش نشه.

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان علی مردان
19 شهریور 94 4:06
الهی عزیزم 3تا فرشتت واقعا باهوشن خدا حفظشون کنه براتون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
لطف دارین ممنون.آمین آمین آمین . بازم دعا کن برامون.
مامان فاطمه حانیه
19 شهریور 94 12:47
عزیزمممممممم
ی فرشته کوشولو...
19 شهریور 94 17:12
خاهری اردلان چطوره سرش؟؟ اجی نگران شدم؟؟ الهی فداش بشمممم اجی یه صدقه ی کوشیک بده به نیاز مندی بلا دور بشه خاهری زیاد اسپند بریز واسشون خاله نباشه تا نبینه درد وروجکا رو خاهری میسپارمتون به خدا
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خوبه عزیزم بهتره نگران نباش. سپند هم دود می کنم . صدقه هم می دم . آیه الکرسی و چهار قل هم می خونم . سرش خوبه. بهترم می شه. خوب درس بخون خبر قبولیت را بدی.
مامان ریحانه
20 شهریور 94 12:16
بله متاسفانه تلویزیون بعضی مواقع خیلی بد آموزی داره مثلا چند ماه پیش یه انیمیشن از شبکه ی پویا پخش میشد که پر از خشونت بود مثلا پسره میگفت سرتو می برم من اعصابم ریخته بود بهم بچه 3 -4 ساله نمیدونه این یعنی چی یه وقت هم خدای نکرده اینکارو میکنه درست مثل پوریا زمانی که صدام و اعدام می کردن تلویزیون روشن بود و یکسره از شبکه های مختلف این صحنه رو پخش می کردن یه روز من بعد از ظهر خواب بودم که احساس خفگی کردم بلند شدم دیدم پوریا کلاه باباشو تو سرش کشیده سیم یکی از وسایل برقی رو هم برداشته انداخته دور گردن من هی می گفت بمیر بمیر هم خندم گرفته بود هم ترسیده بودم به خاطر اینکار درستش همینه مرضیه جون نباید حساس بشی جوجوای نازو ببوس
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
الهی فدات شم که از دست خباثتای بچه ها در امان نیست پوریا جان که داشت دارت می زد . نازنین جان هم که می خواست با چاقو شکمت را باز کنه بقیه اش را دربیاره. مواظب خودت باش من کلا با تلویزیون و وقت گذراندن باهاش مخالفم و فقط کارتونهای ساده و پر محبت را می بینیم به نظرم حتی تام و جری هم بد آموزی داره . البته و صد البته همیشه نمیشه بچه ها را کنترل کرد و بچه ها شدیدا عاشق بزن بزن هستن . اما تا جایی که در توانم هست نمی گذارم روح لطیفشون آسیب ببینه.
مامان ریحانه
20 شهریور 94 12:17
مرضیه جون خیلی واسه پست قبلی نگران شدم میشه رمز بدی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
حتما فرستادم.
مامان این سه تا رادین رامتین رها
20 شهریور 94 16:17
سلام ممنون از بازدیدتون، وبلاگتون خ کامل و قشنگه ایشالا بتونم همشو ببینم، شمارو پیوند کردم، خواستین منم بزارین تو پیوندهاتون.ممنون http://radin-ramtin-raha.ir
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
حتما گذاشتم.
رویا
20 شهریور 94 19:16
عزیز منن
مامان منصوره
20 شهریور 94 22:07
ای جونم.پسرای ناز.میبوسمتون.