گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

ارسلان بابا

1394/5/25 5:57
871 بازدید
اشتراک گذاری

ارسلان خیلی پر حرف و بلبل زبون شده خیلی با مزه وقتی می خوام یه کاری را براش انجام بدم مثل لباس پوشوندن و ... با لجبازی که خودش انجام بده می گه بلم بلم (بلدم بلدم)

وقتی باهاش شوخی می کنم و سر به سرش می گذارم می گه نکن نکن البته با کلی ناز و دلبری.

هر کار که بهش می گم مثل آوردن لباس و ... اولی می گه نخوام (نمی خواهم) منم دیگه اسرار نمی کنم اونم دو ثانیه بعد بدو بدو انجامش می ده.

می رفت پشت مبلای مامان (زیر پنجره پشت پرده کمد دیواری هست که پر خرت و پرت و مواد غذایی هست) بهش می گفتم تا سه می شمارم بیا بیرون. هر بار آمد یه بار گیر کرده بود می گفت نزززززززززززن نززززززززززززن. اونم با یه ناز و دلبری کردن آخه الکی ادای زدن در میاوردم چون از زدن خیلی بدش میاد مامانم می گه مثل خودته، تو هم بچه بودی بدت میامد ؛ یادمه اصلا درد نداشت ولی بدم میامد فکر می کردم بهم توهین شده. نمی دونم بگ ارسلان مثل منه یا باباش ولی خیلی غده.

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان فدیا
25 مرداد 94 9:11
ای جونم که انقدر شیرین و دوست داشتنی حرف میزنن
مامان علی مردان
25 مرداد 94 10:55
خخخخخ ای جون که چقدر هر کدومشون شیرین شدن.
مامی جون
25 مرداد 94 17:13
سلام عزیزم خوبین گل پسرا خوبن ماشالا به ارسلان جووون خاله خداحفظش کنه بلم بلم ونخوام گفتنش خیلی بانمکه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی خیلی خیلی با نمکه
آنیتا
27 مرداد 94 17:15
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
دریا19
28 مرداد 94 15:21
ممنون که به وبم سرزدی مرضیه جون... منتظر اپای جدیدتون هستم..راستی لینکتون کردم خواستی لینک کن عزیزم...
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم حتما
زهره مامان دوقلوها
28 مرداد 94 18:55
سلام اول تبریک بگم بابت تولد گل پسراتون زنده و سرزنده باشن دوم هم تبریک بگم برای شیرین زبونیشون خدانگهدارشون باشه ولی سومی خیلی ناراحت شدم برای بیماری همتون و شکستن سر ارسلان عزیز خدا بلا رو ازتون دور نگه داره انشالله
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی زهره جون ممنون از محبتهات . عزیزم یه آدرسی از خودت بگذار اگر وبلاگ یا سایتی داری؟
زیــنب (مامان)
28 مرداد 94 21:54
سلام عزیزم تولد گل پسرات مبارک انشاالله دامادشون کنی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان فرشته های آسمانی
29 مرداد 94 13:07
سلام عزیزم چه بامزه حرف میزنه ارسلان الان وقت خوشمزگیهاشون وقتی شروع به حرف زدن میکنن ادم دوست داره بخورتشون ایشالله همیشه سالم باشن رمز رو خصوصی براتون میفرستم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان فرشته های آسمانی
29 مرداد 94 16:05
سلام مرضیه جون جواب شمار و توی پست خودم دادم وعکسها هم گذاشتم اگه دوست داشتید مجددا ببینید
مامان فاطمه حانیه
29 مرداد 94 16:16
وای ماشالله منم منتظرم که کی دخترام زبون باز کنن اونجوری بچه کلی شیرین تر میشه خدا حفظ کنه گل پسرا رو با اجازه لینکتون میکنم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان فرشته های آسمانی
29 مرداد 94 17:08
یادم رفت بگم پست آخری رو یه کم تغییر دادم دوست داشتی مجددا بخونید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آمدم ولی رمز را قبول نمی کرد.
مامان مبینا
30 مرداد 94 1:24
تولد سه قلوهای نانازی مباااااااااااااااااااااااارک ایشالله جشن دامادیشون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان راحله
30 مرداد 94 16:43
ی فرشته کوشولوو
2 شهریور 94 12:14
الهی خاله فدای بلبل زبون شدنش بشهههههه الهی خاله باشه و ببینه اجی مرضیه خبر دانشگاه قبول شدنتوون رو داده الهی دورتون بگردم خاله جونیممم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان زهرا
2 شهریور 94 18:57
الهی شیرینی های زندگی خدا حفظشون کنه ولی چقد سختته حتما مریضی آبله مرغونشون رو خوندم چی کشیدی خدا بهت صبر و توان بده یه سوال تا الان چی کار میکردی با سه تا؟ کی کمکت میکرد؟ من که با این دوتا که دخترم هستن موندم دیگه اعصاب ندارم گاهی اینقد سرشون داد میزنم بعد میشینم کلی گریه میکنم که چرا این کارو کردم دخترای غرغرو و گریه کنی هستن ایشالله به سلامتی نفسات برزگ شن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی منم شرایط شما را دارم .
مامانی
3 شهریور 94 8:55
سلام خواهر گلم خوبی عزیزم..ممنون از لطفی که به ما داری...گل پسرای خاله خوبن.حتماااا اااااببوسشون تولد اقای همسری رو هم بهت تبریک میگم ان شالله که خوش وخرم باشین زیر سایه حق
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان ریحانه
3 شهریور 94 19:15
سلام مرضیه جونم خوبی دوست خوبم ؟؟؟؟ بچه های نازت خوبن ؟؟؟؟ شرمنده دوست گلم که اینهمه دیر اومدم به خدا فرصتم کم بود ممنون که اومدی و تولد نازنینو تبریک گفتی مرضیه جونم اول اینکه تولد گل پسرای نازت مباااااااااااااااارک 120 ساله بشن الهی و بعد اینکه تمام پستای نخونده روخوندم و چقدر ناراحت شدم از آبله مرغونی که خودت و بچه ها دچارش شدید و چقدر خوشحال شدم به خاطر پیشرفتی که بچه ها دارن و تمام بلبل زبونیهاشون خدا برات حفظ کنه این فرشته های کوچولو رو عزیزم خیلی ببووووووووس روی ماهشونو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی گلم می دونم همه گرفتارن اولویت با بچه هاست .