گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

اردلان نفسم

1394/5/25 5:51
676 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز داشتم اردلان را دعوا می کردم ، آخه پوشکش را باز کردم بردم حمام گفتم اینجا جیش کن شلنگ توالت فرنگی را هم دادم دستش رفتم سراغ کاری ، ولی اردلان مثل همیشه نبود آمد بیرون و بعد روی فرش ...

بهش میگم مگه من نگفتم همینجا بمون چرا رفتی ؟ ... دیدم اردلان سرش را انداخته پایین گاهی هم سرش را به  اطراف می گردونه با دهن بسته هم شکلک درمیاره از اوج عصبانیت به قهقهه رسیدم . نتونستم خودم را کنترل کنم از دست این بچه خیلی خوردنی شده بود. خوب می دونه که وقتی عصبانی هستم چه کار کنه.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان علی مردان
25 مرداد 94 10:52
ای جان به این پسر باهوش و ناز مرضیه جان حالشون چطوره؟ خودت بهتر شدی؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آره خدارا شکر فقط چندتا دونه روی پای اردلان هم خشک بشه دیگه تمومه.
مامی جون
25 مرداد 94 17:17
آره واقعا بچه ها خوب یاد دارن چطوری وکجا خودشوونو شیرین کنن منم تامیام نگار جونو بخاطر اشتباهش مثلن دعواکنم چشماشو خمارمیکنه ومیگه دوست دارمم باشه مامانی جووون من
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
بچه های حالا خیلی با هوشن. مثل ما نیستن که تا اخم می کردن می رفتیم یه ساعت گریه می کردیم بچه ها ی الآن خیلی با سیاستن.
مامان راحله
30 مرداد 94 16:42
مامان فاطمه
2 شهریور 94 16:07