گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

اردلان هم به ما ملحق شد

1394/5/22 16:49
695 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه همه آبله مرغان را گرفتیم.

ارسلان سه روز بعد از کشیدن 4تا بخیه اش که بیشتر جای بخیه ها مونده تا چاکی که خورده.

چند شب هست که خواب نداریم ارشیا خیلی تب می کنه و گریه و پریشب هم تب و لرز کرد شیافش کردم اما واقعا ترسیده بودم چون تا حالا تب و لرز شنیده بودم اصلا ندیده بودم. سریع سعید آقا را بیدار کردم با هم شیاف کردیم دلم آروم نشد رفتم مامانم را بیدار کردم آمد پیش بچه ها رفتیم بیمارستان دکتر دیفن هیدرامین تجویز کرد تا برگشتیم خونه شیاف اثر کرده بود و لرزش واستاد . سعید آقا می خواست ببره بیمارستان تخصصی کودکان که گفتم باید شیشه و شیر خشک از خونه بردارم وقتی رسیدیم خونه دیدم لرزش قطع شد و تبش کم شد دیگه نبردیم . اون شب بچه ها ساعت 1 خوابیدن و من تا کارهای خونه را کردم شد ساعت 2 و ساعت 3 هم ارشیا شروع کرد به گریه و کمی بعد هم اردلان و ارسلان. منم سه تایی را بردم توی اتاق تا سعید آقا بخوابن که قسمتش نشد. وقتی برگشتیم مامان بچه ها را گذاشته بود سر جاشون که یک ساعت بعد دوباره ارشیا شروع کرد یعنی ساعت 6 تا 7.5 هم خواب نداشتیم . ساعت 8.5 هم سعید آقا بیدارم کرد گفت ارشیا دوباره تب کرده و به سختی شیافش کردیم و ...

از صبح هم تا شب نخوابیدن شب ساعت 7 خاموش شدن . ساعت 8 بیدار کردم به هوای دد کلی گریه و ناله و ...

به امید این که شب بخوابن.

دیروز کل روز ارشیا را باز گذاشتم آخه اصلا نمی تونست راه بره بدجوری دونه زده بود . اول فکر کردم ادرار سوختگی هست بعد که دونه ها درشت شدن دیگه چاری ای پیدا نکردم . 5 جا را کثیف کرد . جیش و پی پی همه جا را با آب و ریکا شستم . بابام هم از جای دوری رفت خروس خرید و کشته بود آورد منم تا پر کندم و تمیز کردم و آماده کردم کلی وقت گرفت . روزی چند بار هم توی حمام آب بازی دارن و بعد لوسیون و دود کردن عنبر نثارا و شربت و شیرخشت ترنجبین و ...

چند شب و روز هست که خواب ندارم . خدا سلامتی را از همسر و بچه های آدم نگیره که در هر صورت ما مادرها هستیم که حتما از خودگذشتگی می کنیم. البته توی این چند روز سعید خیلی کمک بود خیلی بیشتر از همیشه ولی بازم سخته.

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

آجی
22 مرداد 94 22:23
ُسلام مامانشون چقدر نازن انشاالله مریضیشون زود خوب شه من هنوز آبله نگرفتم و خیلی می ترسم
مامان منصوره
22 مرداد 94 22:53
فداشون بشم من.مرضیه جون خودت بهتری عزیزم؟؟ انشالله خیلی زود دوره بیماری تموم میشه وخیلی زود سر حال میشین
مامان علی مردان
23 مرداد 94 0:54
الهی عزیزم چه تولد سختی شد؟ انشااله خیری باشه درش که شما ازش خبر ندارین. عزیزم خیلی خیلی خدا قوت. خدا نیروی 10تا مادر رو بهت بده. خیلی شیر زنی
مامان دوقلوها
23 مرداد 94 11:54
سلام مرضیه جون خدا بد نده.خیلی سخته واقعا خسته نباشی خانمی اومدم خونتون که تولد گل پسرا رو تبریک بگم که دیدم واااای چه خبر بوده.عیشالله که همیشه سالم و شاد باشین.امیدوارم به حق فاطمه زهرا بلا ازشون دور باشه. پیشاپیش تولدشون مبارک.ایشالله ۱۲۰ ساله شن.
آبجی نگار
24 مرداد 94 0:02
تولدتون مبارک مامانی خداقوت به کارت ادامه بده
مامان رخساره
24 مرداد 94 2:50
آآآآآآآخخخخخخخخخیییییییی الهی بمیرم خسته نباشی مامان خوب ایشاله همیشه سالم باشن جوجه هات خدا حفظشون کنه
مامان علی مردان
24 مرداد 94 6:58
جیگرا گل پسرا تولدتون مبارک
مامان علی مردان
24 مرداد 94 7:01
مامان علی مردان
24 مرداد 94 7:04
مامان علی مردان
24 مرداد 94 7:12
مامان علی مردان
24 مرداد 94 7:14
مامان علی مردان
24 مرداد 94 7:16
عاشقتونم 3تاتاز ایشااله 120ساله بشین قدر مامان جووووووووووون و البته باباجوووووونتونم بدونید همیشه ایششششششااله مامان مرضیه جون خدا قوووووووووووووت
مامان منصوره
24 مرداد 94 10:07
گل پسرا قند عسلا تولدتون مبارک .انشالله زیر سایه پدر ومادر همیشه سالم و تندرست باشید.خیلی دوستتون دارم جیگرای خاله میبوسمتون .
معین
24 مرداد 94 12:04
سلام تولد خوشگلهات مبارک آبله مرغون برخلاف اینکه خیلی خسته کننده است زود تموم میشه.دیدم که کارهای خانگی خیلی خوبی کرده بودی.بخصوص دود دادن دونه ها که خشکشون میکنه. ماشالله به شما مامان خستگی ناپذیر.امیدوارم به زودی یه عکس سه تایی خوشگل بدون دونه برای ما طرفدارهای سه قلوهای خوشگل بذاری.
ی فرشته کوشولوو
2 شهریور 94 12:11
الهی خاله بمیره واستون خوشگلای من که درد نکشین خاله دورتون بگرده الهیییی فداتون بشم خوشگلای خاله که مریضیتونو نبینمم الهی دورتون بگردم خاله ای ها اشکالی نداره باشه الان قویییی شدین تونستین ثابت کنین که چقده اقا شدینننن الهی فداتون بشم که چقدهههههه دلم تنگ شده بود واستون الهی دورتون بگرده خاله فداتون بشم خوبی خاهری دلم واستون تنگ شده بود اجی خیلی خداروشکر سالم و شاد و سرحالید الحمدورالله اجی الهی شکر اجی واسه خوشگلای خاله اسپند دود کن لطفا میسپارمتون به خدای مهربونیام
مامانِ خمبل و فنقول و فسقل
3 شهریور 94 22:22
خدا ایشالا اول به مادرا سلامتی بده که بتونن خوب پرستاری کنن