گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

پیشرفت ارشیا

1394/2/19 9:35
751 بازدید
اشتراک گذاری
.: ارشیا اردلان ارسلان تا این لحظه ، 1 سال و 8 ماه و 25 روز سن دارد :.
طبق معمول بازهم ارشیا پیش گام.

ارشیا شروع کرده به ملق زدن. 

دیروز عصر که در حین بازی و شیطنت به بچه ها غذا می دادم دیدم ارشیا ایستاده سرش را گذاشت زمین و تا آمدم بگم نکن داری غذا می خوری دیدم ملق زد . تشویقش کردم و اعتراضم فراموشم شد . از اون موقع دیگه هر وقت می گم ملق می زنه و خودش را برای ناظرین خیلی لوس می کنه و منتظر تشویق می مونه . داداشهاش هم ازش تقلید می کنن اما هنوز این هماهنگی بین اعضای بدنشون را بدست نیاوردن ما هم تشویقشون می کنیم ولی مشخصه که می فهمن به هدفشون نرسیدن.

پسندها (11)

نظرات (17)

مامانی علی(زینب)
19 اردیبهشت 94 18:08
خخخخخ چه کارا چقدر باحالن این 3تا پسر ناز
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
بله پس چی مامانشون یه پا ژانگولره برای خودش
مامان ریحانه
20 اردیبهشت 94 0:40
به به مرضیه خانم چه عجب خانومی بچه های نازت خوبن میگم فدای ارشیا کوچولو بشم با این کاراش ماشالله انشالله اردلان و ارسلان جونم زود این کارا رو یاد میگیرن مرضیه جون ببووووووووووووس دسته گلاتو
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی گلم ارشیا معمولا توی فعالیت های جسمی کمی جلوتره
مامانی علی(زینب)
20 اردیبهشت 94 2:29
خخخخ من میگم عکستون مظلومه برای همینه اصلا بهتون نمیاد مخصوصا اون دفعه که از دوران مدرستون نوشته بودین اینکه مامانتون چقدر اذیت کردین و کلا شخصیت پسرونه داشتین بهتون میخوره آروم باشید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
چه کنیم دیگه . همه همین را می گن و خیلی ها هم میگن بهت میاد اسمت زهرا یا فاطمه باشه حتی بعضی ها فکر می کنن الاهیات می خونم . خوبه که ظاهر آمدم مثبت باشه توی نظر اول تأثیر گذاره . هیچوقت از ظاهر آدمها پی به درونشون نمی برین.
شاپرک مامی
20 اردیبهشت 94 3:14
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,
مامی جون
20 اردیبهشت 94 12:14
ای جانم خیلی نازن ماشالا ...چقدراین این شیرین کاری بچه هارو دوست دارم صورتشونو ازطرف من ببوسید
مامان مبینا
20 اردیبهشت 94 17:34
منم حسابی واسه پیشرفتاشون تشویقشون میکنم مبینای ما هم ی ماهی میشه ک ملق میزنه بوووووووووووووووووس
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
کار خوبیه . البته بگم بچه ها من به خاطر نارس به دنیا آمدن همون قدر (6هفته) از بچه های دیگه عقبن
زهره مامان دوقلوها
21 اردیبهشت 94 10:25
سلام مدتی هست که وبتون رو می خونم منم دوتا پسر دوقلو دارم دقیقا دو ماه و دو روز کوچک تر از شازده کوچولوهای شما برای همین وبتون رو می خونم ببینم دوماه دیگه بچه هام چقدر بزرگتر شدن ما که دوقلو داریم می ریم بیرون همه می کشنمون گاهی هم یک جوری بچه ها چشم می خورن یک ماه مریضن چه برسه به سه قلو که کمتره تعدادشون خدا حفظ کنه پسراتون رو منم مشهدی هستم ولی الان تهران زندگی می کنم اینم یک دلیل دیگه که دوست دارم باهاتون دوست شم و دلیل سوم اینه که منم رشته ام کامپیوتره که اگه اشتباه نکنم شما هم کامپیوتر خوندید الان هم دانشجوام دلم شاده با دوتا بچه ی وروجک دانشگاه می رم هاااااا خیلی خوشحالم می شم باهم دوست شیم خیلی سوال ها دارم در مورد غذا دادن و پوشک و .... که می پرسم ازتون بعدا خوش باشیدکنار هم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
همه مطالب را درست فرمودید . باعث افتخاره این آشنایی و خوشحال می شم یکی به جمع دوستام اضافه بشه. البته بچه ها تون نباید خیلی از بچه های من عقب باشن چون سه قلوی من 6 هفته زود به دنیا آمدن و تا دوسالگی این 6 هفته را از بقیه بچه ها که کاملا کم دارن
مامانِ خمبل و فنقول
22 اردیبهشت 94 10:37
وبلاگ هیجان انگیزی دارید. با اجازه، لینکتون کردم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
الهی فدای گل پسرا بشم . شما هم لینک می شن .
مامان زهرا
22 اردیبهشت 94 15:50
عزیزم ماشالله .مرضیه جون بزودی باید یه تیم ژیمناستیک را بندازی وخودتم بشی مربیشون . فقط مواظب باشید گلم .تنتون سلامت پسرای ناز
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
اینجوریها هم نیست . پسرن دیگه باید انرژی شون را بسوزونن چه بهتر که هدفمند باشه.
مامان فرشته های آسمانی
23 اردیبهشت 94 13:16
سلام خوبید چه بامزه ببوسیدشون
zakieh
23 اردیبهشت 94 15:17
اي جونم
مامانی رادین
28 اردیبهشت 94 0:01
هزار ماشالا به سه قلوهای زرنگ و شیطون خودمون.دوستون داریمممممممممم.بوووووووووووووس
مامانی و بابایی
28 اردیبهشت 94 21:23
وای چه لاحالن سه تاشون خدا حفظشون کنن
زیــنب (مامان)
29 اردیبهشت 94 19:46
سلام عزیزم چقدر عرشیا جون با حال شده خدا هر سه تا گل پسریتو برات حفظ کنه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم آمین . اما گلم اسم پسر من ارشیا هست نه عرشیا
رخساره
30 اردیبهشت 94 16:47
فدای ارشیا با پیشرفتش اون دو تا گل پسر دیگه هم موفق میشن مگه داداش ارشیا نباشن خخخخخ
زهره مامان دوقلوها
2 خرداد 94 13:12
سلام بچه های منم ۵ هفته زود دنیا اومدن ولی به نظر خودم اصلا از یک قلوهایی که به موقع دنیا اومدن اصلا عقب تر نیستن فقط یکیشون هنوز غذای خودمون رو نمی خوره ولی باید خیلی غذا نرم باشه برای همین خیلی سخته بیرون رفتن باهاشون
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خوب خدا را شکر که عقب نیستن . بچه های منهم هنوز هر غذایی را نمی خورن . سعی کنین با سلیقشون و توانایی شون پیش برین ، تا خدایی نکرده سوء هاضمه سراغشون نیاد. از طرف من ببوسینشون
زهره مامان دوقلوها
2 خرداد 94 23:15
ممنون خانومی والا من خیلی سوال دارم دست تنهام تو شهر غریب و از طرفی دانشجو هم هستم که هنوز حالا حالا مونده تا تموم شه گاهی خیلی خسته می شم ولی فعلا هیچ چاره ای نیست فرشته هاتون خیلی خواستنی اند خدا نگهشون داره اسم پسرای منم آتبین و آرتین هست من فعلا همون غذای نرم می دم خودمم باید بزارم دهنشون اونم با شعر و آواز و داستان گاهی خیلی خسته ام خیلی خدا بهتون قوت بده که سه تاشون رو دارید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم .