گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

فرشته نجات

1393/12/26 20:24
854 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بعد از کلی کلنجار با بچه ها دیگه خونه تاریک و ساکت بود و باباشون توی اتاق پای سیستم و شرایط من :

ارسلان روی پام بود و اردلان در بغلم و ارشیا دور خونه راه می رفت که دیدم با اسرار دست من را می کشه و میخواد ببره آشپزخونه و مدام اشاره می کنه که یه چیزی بگه دیدم براش مهمه باباسعید را صدا کردم که بهش رسیدگی کنن که از آشپزخونه آمدن بیرون و گفتن خدا بهمون رحم کرد شیر گاز باز بوده و کلی بوی گاز میامد.

نمی دونم به کدوم کار خیر و یا به کدوم دعای خیری که در حقمون شده بود این کوچولوی خوابالو شد فرشته نجاتمون .

دیگه ارشیا هم آرام گرفت کاری نداشت . بچه ها که خوابیدن هر کار کردم ارشیا نخوابید من که دراز کشیدم پیتوش را انداخت روی سر و بدنم و با دستش می زد روی شونم که بخوابم. نمی دونم کی خوابش برد چون خودم را خوابونده بود اما منت به سرم گذاشتن تا صبح ساعت 6/5 که خودم از خواب بیدار شدم و شیر درست کردم کسی بیدار نشد و گریه نکرد و پوشکهاشون هم که قبل از خواب عوض نکرده بودم هنوز خشک بود.

شاید امروز کسی بیدار نمی شد ...

خدا بار دیگر نعمت زندگی را به ما عطا کرد.

پسندها (12)

نظرات (11)

♥ایدا♥
27 اسفند 93 12:30
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنیدپسر ای خوشگلتو هم ببوس
مامان سمیه
27 اسفند 93 12:37
خدا رحم کرده، خدا به پاکی و معصومیت فرشته هات رحم کرده. وقتی خوندم تنم لرزید، الهی که همیشه در سلامت باشید و خدا نگه دارتون باشه
مامان
27 اسفند 93 20:37
عزیزم.خدا حفظشون کنه. ببوس فرشته نجاتتون رو. خدا خیلی بهتون رحم کرد. ان شاالله دیگه یه همچین اتفاقی براتون نیوفته
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی ممنون
مامان ریحانه
27 اسفند 93 21:15
وااااااااااای خدای من مرضیه جون خدا بهتون رحم کرده واقعا بزرگی خدا رو شکر که به واسطه ی یکی از فرشته های کوچکش شما رو آگاه کرده خدا رو هزار مرتبه شکر
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
بله واقعا شکر
مامان فاطمه
27 اسفند 93 23:53
ای جانم خیلی کاراشون بامزه هستش چند تا از عکسای جدیدشونو بذار ما مانی مهربون روی ماهشونو ببینیم
شاپرک مامی
28 اسفند 93 0:20
خیلی خدا بهتون رحم کرده حتما صدقه بزار کنار عیدتونم مبارک پیشاپیش
مامانی علی(زینب)
28 اسفند 93 9:05
وای آفرین به این گل پسر باهوش اسپند یادت نره مرضیه جان و البته صدقه گلم اومدم بگم پیشاپیش عیدتون مبارک انشااله سال جدید.پسرا عاقل تر و حرف گوش کن تر بشن.شماهم حالتون بهتر.وزندگی عاشقونتون پر از مهر و عشق بیشتر بشه.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خیلی ممنونم. سال نو بر شما هم مبارک
مامی جون
28 اسفند 93 19:31
خداروشکر که پسر باهوشمون فهمید وبهتون اطلاع داد یه جورایی خییییلی خییییییلی مواظب خودتون باشین عزیزم میبوووووسمتون ازخداوند عمری پربرکت وزندگی سراسر خنده وشادی براتون آرزومندم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی عزیزم آخه دسته گل خودش بوده چرخونده نتونسته به جای خودش برگردونه اما ردپای خدا را هم میشه حس کرد
مامان گلشن
7 فروردین 94 20:46
بچه ها فرشته دارن ..خدا رو شکر که به خیر گذشت
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
بله خدارا شکر
مامان گلشن
20 فروردین 94 9:12
شما توی خونه سه تا فرشته دارین ..خدا رو شکر که به خیر گذشته. ..الحمدلله
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی واقعا خدارا شکر
اعظم مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
24 فروردین 94 11:35
عزیزم خدا رحم کرده ... راستی سلام مرضیه جون سال نو مبارک . خیلی زیبا مینویسی با این سه تا وروجک ... عکس جدید بزار ازشون دلمون براشون تنگولیده...
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام . مرسی حتما