گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

کتک

1393/12/26 17:40
719 بازدید
اشتراک گذاری

کتک آخه ؟ آدم بچه 20 ماه را هم می زنه . البته ما گاهی مجبور می شیم برای جلوگیری از لجبازی پشت پوشکشون بزنیم یا پشت دستشون اونم آروم فقط بفهمند که کارشون بده.اما یک مادربزرگی می گفت که دخترش همچین نوه 20 ماهش را زده که نفسش بالا نمیامد چون کنترل را سمت تلویزیون پرت کرده بود و تو هم باید با بچه هات همینطوری باشی . منم گفتم از خدا نترسید؟ گفت تلویزیونش خراب می شد منم گفتم من اونقدر نترس نیستم.

همین نیم ساعت پیش توی اتاق شیطنت می کردن منم رفتم بالای سرشون و اردلان و ارشیا را بغل کردم آوردم بیرون و در را بستم که تا ارسلان را میارم بقیه نیان تو که دیدم ارسلان خیلی مظلوم یه دست سیب و یه دست نان روی صندلی که کف اتاق خوابوندیم نشسته . بگم صندلی چرخدار که نیان بالای میز کامپیوتر. خلاصه رفتم جلوش نشستم دیدم سرش را انداخته پایین و یکم نگاهش کردم اصلا نگاهم نکرد بعد با صدا و ادا یه گاز گنده از سیبش زد که دیگه نتونستم جلوی خندم را بگیرم از هوش این بچه که اونم خندش گرفت صورتش را به اونطرف کرد و جلوی خندش را گرفت و سرش را پایینتر انداخت . آخه من به این بچه چی بگم همین یه دقیقه پیش مثل ... از میز کامپیوتر آویزون بود . خندیدم و بغلش کردم آوردم بیرون حالا دعواش نکردم جای خود فکرشو بکنین همچین بزنم که ...

آخه مادرها به خودتون حق ندین . از خدا بترسین. اگه حتی کتکی که می زنین رد دستوتون بمونه روی بدن بچه دیه داره . 

حالا این همه زحمت بکش فردا قرار باشه به خاطر این کتکها که در راستای تربیت بوده جواب هم پس بدی . از خدا بترسین . همه دنیا فدای سر پسرام فقط بلایی سر خودشون نیارن.

پسندها (8)

نظرات (8)

دیجیتال آرت
26 اسفند 93 19:14
دی جی آرت 10 اسفند 1393 ساعت 13:31 Site : http://dgartshop.sellfile.ir/ سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/
مــــن
26 اسفند 93 20:48
سال نو پیشاپیش مبارک باشه.... به وبم سری بزنین...
مامان ریحانه
27 اسفند 93 21:20
چقدر بد کدوم مادر بوده که دلش اومده بچه ی 20 ماهشو اینطور بزنه خیلی بی رحمیه اونم واسه یه مادر منم هر موقع نازنین خیلی عصبانیم میکنه یکی آروم میزنم رو دستش با این حال بازم عذاب وجدان دارم مرضیه جون خیلی از کار ارسلان خندم گرف خیلی مظلومانه بوده کارش خیلی قشنگ در مورد بچه ها گفتی انشالله که این کوچولوها همیشه سلامت باشن
مامان ماهان
28 اسفند 93 0:31
من وقتی ماهان کاره خطرناکی بکنه یک جیغ میکشم که اونم بیشتر خودم و ناراحت میکنه!!!آخه بعضی کاراشون واقعاخطرناکه. ولی کتک که خداییش عذاب آوره...تازه اگه ببینم کسی داره بچه ای رو میزنه دلم میگیره رو کتک زدن حساسم...
مامانی علی(زینب)
28 اسفند 93 9:13
اما مرضیه جان من نه با شما موافقم نه با اون مامان بزرگ.من میگم بچه باید تنبیه بشه.مثلا برای کار زشتش باید تنبیه بشه اینجوری که شما میگین بچه یاد میگیره نهایت با یه ببخشید همه چیز حل میشه .پس کارش میکنه آخرشم می گه ببخشید.من علی رو تنبیه میکنم اما نه با کتک بیشتر با محروم کردن از چیزی یا باهاش صحبت نمی کنم وقتی میگه چرا جواب نمیدی میگم چون کار زشت کردی و...... البته شما اگه اینجوری نبودین که نمیتونستید 3قلو بزرگ کنید.خدا در وجودت یه چیزی دیده که 3تا پسر یه دفعه داده بهت
مامی جون
28 اسفند 93 19:41
قربون دل مهربونتون دوست خوبم چقدر خوش قلبین شما خدا اجرتون میده....من بعضی مواقع نگار اذیتم میکنه تامیخوام یکم مثلنی دعواش کنم شووری میگن اول ببین قیافشو دلت میاد این جوجه پری مونه وقتی نگاش میکنم بااون صورت کوچولو ومهربونش همه چی یادم میره وصورتشومیبوسم سریع بهم میگه دوستت دارم من...این جمله ش که معجزه میکنه
نادیا و نرگس
17 فروردین 94 16:40
وای نازی 3 قلو ها خیلی ناز هستن
مامان رخساره
15 اردیبهشت 94 17:08
خدا به هممون صبر بده که در مقابل شلوغ کاری هاشون خودمون رو آروم نگه داریم و اینکه واقعا اول سلامتی بچه ها مهمه و اینو بگم که با تنبیه هیچ چیزی درست نمیشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
هیچ درست نمیشه که بدتر خراب می شه مگه تا کی زور ما از بچه ها بیشتره . اونا به کتک عادت می کنن و ما به کتک زدن و هیچ و هیچ