گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

نماز

1393/12/26 20:26
558 بازدید
اشتراک گذاری

نماز خوندن برای بچه ها خیلی جالبه . صدای اذان که تلویزیون پخش می کنه را هم دوست دارن . 

وقتی که دست و صورتشون را می شورم دیگه مثل قبل نیستن و با هم شوخی نمی کنن و سر و صورت همدیگه را خیس نمی کنن بلکه به آرنجاشون می کشن و مسح پا می کشن.

به اردلان که می گم نماز بخون . میاسته و به زمین خیره میشه و لب می زنه بعد به روش همه بچه های کوچولو ترکیب سجده و رکوع می ره و بعد بلند می شه و دوباره سجده و رکوع را یکی می کنه و بعد بلند می شه دعای دست می خونه و به صورتش می کشه و می خنده و منتظر تشویق هست.

غذا که می دم بسم الله برای هر کدام جدا می گم و غذای همه که تموم می شه  میگم الهی شکر اونا هم دستای کوچولوشون را جلوی صورتشون می گیرن و به صورتشون می کشن.

همیشه در پناه حق باشین و با نماز و قرآن مأنوس تا محفوظ بمونین گلای باغ بهشتم 

پسندها (16)

نظرات (17)

دختربهاری
28 اسفند 93 17:57
چند روز دیگر امروز پارسال میشود کمی ساده اندکی خنده دار و قدری عادی! امروز سال هاست میرود و ما همیشه چشممان پی فرداست افسوس! به فکر پاییز تابستان را و به فکر بهار زمستان را فدا می کنیم جشن می گیریم عید می گیریم و دوباره همان می شویم که بودیم با اختلاف چند تار موی سپیدتر!!!! ____________ سال نو پیشاپیش مبارک
مامان فاطمه
28 اسفند 93 19:04
خیلی کار زیبایی میکنی مرضیه جانانشااله در پناه حق بزرگ بشن خدا نگهدارشون باشه
زینب
28 اسفند 93 19:53
سلام مرضیه جون. من یه دوست دبستانی داشتم مرضیه عدالتی بود فکر کنم نمیدونم چرا از وقتی با هم پیام رد و بذل میکنیم یاد اون افتادم.دبستان شهید برنسی. در هر صورت بگذریم تشابهات اسمی جالبی بود.خوشحالم که مشهدی هستین و میشه امیدوار بود که بتونیم از نزدیک با هم آشنا بشیم.
مامان منصوره
28 اسفند 93 20:24
خدا حفظشون کنه همیشه سالم وسلامت باشن انشالله.
رویا
29 اسفند 93 15:32
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و چهار لبخند زیبا پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد .
مامان ریحانه
2 فروردین 94 12:47
سلام مرضیه جون سال نو مبااااااارک امیدوارم سال خوبی در کنار خونواده ی عزیزت داشته باشی الهههههههی فدای نماز خوندن سه تا جوجو بشم من
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
قربونتون . سال شاد و خوشی را براتون آرزو می کنم.
مامی جون
2 فروردین 94 21:28
در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برای شما آرزومندم. مامانی مهربون عید نوروز روبهتون تبریک میگم میبووووسمتون
مامانی رادین
5 فروردین 94 15:12
سلام خوبی؟ سال نو مبارک ایشالا سال خوبی پیش رو داشته باشید هزار سال زنده باشید
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
سلام مرسی . ان شاءالله سال 94 برای شماپر از شادی و سلامتی باشه.
مامانی رادین
5 فروردین 94 15:14
خدا برات تنگهشون داره .این مدت من نبودم چقدر پست گذاشتی همه رو خوندم. بهتر شدی عزیزم؟ولی من جریان نینی چهارمو نفهمیدم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی چهارمی همون درده که همیشه باهام هست یا کمر درد یا پا درد یا سر درد یا ...
مامان گلشن
7 فروردین 94 20:44
ای جونم. منم ی دوست دارم دوتا پسر دوقلو داره .مثل شما برای هر کدومشون جداگونه دعا و ذکر میگفت .ی روز بهش گفتم خسته نمیشی.گفت نه چون امیدوارم همین ذکر ها ی جایی به دادشون برسه و مسیر درست رو بهشون نشون بده
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی از نکته مهمی که یادآوری کردین
عباس پدر مهربان
9 فروردین 94 10:09
سلام مطلب زیبایی بود
مامان نازنین زهرا
14 فروردین 94 23:52
اسمتون را بارها توی کامنت ها دیده بودم ولی نمیدونم چرا سعادت نداشتم بخونمتون ...درس گرفتم ..خدا به زندگیتون نشاط معنوی بده....با اجازه لینک شدین ...سال نوتون پربرکت
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی من همیشه از خوندن مطالب زیباتون درس میگیرم و لذت می برم
شاپرک مامی
15 فروردین 94 20:31
سلام عیدتون مبارک پریا هم موقع اذون تی وی نماز میخونه هم با خودم بعد از خوردن هر چیزی خدا روشکر میکنه(دستاشو میبره بالا)
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
الهی فدای شاپرکم بشم
مامان و بابا
18 فروردین 94 10:25
سلام مامانی عیدتون مبارک امیدوارم با نی نی های ناز هزاران عید رو باهم سپری کنین از طرف من نی نی های نانازی رو ببوس
مامان گلشن
20 فروردین 94 9:10
خیلی خوبه که بچه ها کارهای خوب رو تقلید کنن . ناخودآگاه در وجودشون شکل میگیره
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
بله خیلی خوبه . راویتی از معصوم شنیدم که نماز انسان را از هر گناهی باز می داره و بلاخره راه درست را نشون میده
مامان گلشن
22 فروردین 94 19:04
سلام خواهری .چقدر خوب که با وجود این همه کار باز هم به ریزه کارهای اصلی توجه دارین
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
به نظر من اصل کار اینه ریزه کاریه من غذا درست کردن و خونه تمیز کردنه
مامان گلشن
22 فروردین 94 19:04
عزیز چند وقتی میشه پست کم گذاشتی؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
آمدم عزیزم با هزارتا پست آخه پام پیچ خورد و آتل بندی شد و همسرم اجازه نمی داد می گفت فقط استراحت.