گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

اختراع

1393/12/14 2:16
800 بازدید
اشتراک گذاری

ارسلان اختراع می کنه.

شب می خواستم سریال نگاه کنم که هر بار تلویزیون را روشن کردم شما خاموش کردی.

آخرین بار که خاموش کردی خم خم و با صورت خندون و شیطون و دستهای جلو گرفته با انگشتانی که تحریک می کرد که بترسم می گفتی همممه همممه هممممه. 

توقع داشتی من بترسم و تو بترسونی که گاز می گیری.

بماند که با سماجتهایی که داشتی من و داداشی ها را بی نصیب نگذاشتی .

ولی برام جالب بود که تلویزیون را خاموش کردی و با من بازی کردی . الهی فدات بشم که توجه را گدایی نمی کنی بلکه هدیه می گیری.

این روزها خیلی می بینم که با حالت مسخره و خنده دار خم خم به سمت من میاین و ادا اطوار درمیارین که ما را شاد می کنین .

الهی خدا شادی را از دل ما نگیره و صدای خنده هامون غم را که همسایه شادی هست را بیدار نکنه.

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان گلشن
14 اسفند 93 12:33
الهی که توی خونه ی هیچ کسی غم نباشه ...
مامان زهرا
18 اسفند 93 15:58
عزیزم ارسلان باهوش . الهی همیشه شاد وسلامت باشین .