گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

عکس

1393/11/16 14:32
561 بازدید
اشتراک گذاری

.: ارشیا اردلان ارسلان تا این لحظه ، 1 سال و 5 ماه و 15 روز سن دارد :.

وقتی که حریفتون نمیشم. میذازمتون روی مبلهایی که به خاطر شما با ما قهرن و از بخاری حفاظت می کنن.

بازی جدیدتون اینه که برین زیر روفرشی . دفعه اول که دیدم اردلان کاملا زیر روفرشی بود و من تعجب کردم که قبل از رفتن توی آشپزخونه روفرشی مرتب بود حالا چی گذاشتن زیرش.

پسندها (11)

نظرات (9)

مامان ریحانه
16 بهمن 93 14:54
عزززززززززززیزم خسته نباشی انشالله که اسباب کشی به سلامتی تموم میشه و تو خونه ی جدید بازم میای و از شیطنتای جو جو ها برامون می نویسی قربون بازی هاشون برم که خودش دنیایی داره
مامان زهرا
19 بهمن 93 15:36
عزیزم خیلی باحالن . به همه چی کار دارن .نگران نباش مرضیه جون همه بچه ها همین جورین .هزارماشالله .بهشون .چشم بد وشر شیطون ازشون دور. فقط بشین ولذت ببر .که دیگه تکرار نمیشه ..راستی خودت بهتری ؟؟؟؟؟
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی زهرا جون . واقعا بچه های دیگه اینقدر شیطون و کنجکاو نیستن اما خوشحالم چون به حساب باهوشیشون میذارم. بهترم یه مدتی هست خونه مادرشوهرم هستم.
مامان گلشن
19 بهمن 93 19:56
وای خدای من فکر کنم خونتون هیچ وقت جم و جور نشه ..چون ما شالله این پسرها دائم بهمش میریزن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
تقریبا همینطوره البته من مدام پشتشون راه میرم و مرتب می کنم اما بازم جوابگو نیست.
مامان فدیا
20 بهمن 93 10:28
چقدر ناز و شیرین هستن این پسملی های شما و واقعا خدا زمانی که 3 تا گل رو همزمان بهتون داده توان شما رو هم 3 برابر کرده من با یه دونه بعضی وقتا واقعا کم میارم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی . خدا نیاره که مادری کم بیاره.
فاطمه & فائزه
20 بهمن 93 10:43
ماشالله به گل پسرا
مامان مبینا
20 بهمن 93 11:25
خدا نگه دار این دسنه گلا باشه عزیزم امیییییییییین
زیــنب (مامان)
20 بهمن 93 17:13
سلام خانمی الهی قربون پسرات برم با بازی قشنگشون میخوان گرد گیری کنن نگار منم رو فرشی رو برای بازی جمع میکنه واسه همین رو فرشی ها رو جمع کردم ولی میدونم که خیلی حرصت در میاد وقتی خونه مرتب در 2 دقیقه بازار شام میشه لذت شیطنتاشون رو ببر که همینش هم جای شکر داره خدا برات حفظشون کنه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
فقط خدا را شکر که سالمن می تونن شیطنت کنن
مامی جون
22 بهمن 93 15:49
خووووددددداا چقد من این سه جوجه طلایی رو دوست دارم کاش پیش نگارم بودید وباهاتون بازی میکرد
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی . نگارجون تشریف بیارن قدمشون روی چشم.
طناز (مامان آروين)
11 اسفند 93 8:28
فدا توووووووووووووووووووووووووووووووووووون بشم من. بوووووووووووس محكم. بغل. خدا حفظتون كنه.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی انشاءالله