گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

لباس پوشیدن

1393/11/2 2:36
209 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست دارم هر چه سریعتر خودتون لباس پوشیدن را یاد بگیرین. الآن که زمستونه یک ساعت طول می کشه که دست و صورتتون را بشورم پوشک عوض کنم و لباس بپوشونم.

دو روزه دارین تمرین می کنین . البته ارشیا رغبتی نشون نمی ده. اما اردلان و ارسلان دارم سعی می کنن شلوار و شورت و هر چیزی که مربوط به پا هست دربیارن و بپوشن .

دو روز پیش من یکمی بیشتر توی آشپزخونه بودم و ارشیا و اردلان لجبازی می کردن ظاهرا ناراحت بودن . لجبازی می کردن و شلوارشون را در میاوردن و پوشکشون هم باز می کردن . منم مجبور شدم که شورت هم بپوشونم و ماجرا از اینجا شروع شد .

بچه ها همه کشوهای کمدشون را خالی کردن و یک شلوارک راه راه پیدا کردن . یه مدت ارسلان و یه مدت اردلان باهاش درگیر بودن و یه پاشون را می کردن و می پوشیدن و هرچی پای دومشون را با دست می گرفتن نمی تونستن شلوارک را بپوشن بعد از نیم ساعت تقلا یه جیغ(اردلان) یا نق(ارسلان) منم شلوارک را پوشوندم . شما هم پیروزمندانه تو خونه قدم می زدین. اردلان یه شورت و شلوار و شلوارک پوشیده بود . جرأت هم نداشتم درش بیارم چون حتی اگه خواب هم باشه ناراحت می شه و جیغ می کشه.

امروز هم اردلان یه شورت و دو تا شلوار روی هم پوشیده بود . چند ساعتی هم همینطوری بازی کرد و اصلا هم ناراحت نبود.

ای کاش منم از دنیای شما سر در میاوردم.

دوستون دارم عزیزای دلم حاصل عمرم شما هستید و بس.

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان ریحانه
2 بهمن 93 10:45
خانومی خودشون لباساشونم می پوشن البته یکم زمان میره و درست میشه مثل نازنین من که تا یه لک میفته رو لباسش سریع میره و عوض میکنه و یه لباس دیگه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
الهی فدای نازنینم بشم . آره بزرگ می شن دیگه خیلی منتظر بزرگ شدنشون نیستم.
معین
2 بهمن 93 22:58
حکایت تخم مرغ ها یادتونه ؟ حالا شما فکر کن یه لحظه می شیم اردلان: من یه شورت و دوتا شلوار پوشیدم.چقدر قوی هستم.مامان داره به من توجه میکنه.مامان هی میگه بیا درش بیار.نچ در نمیارم.من خیلی قوی هستم.داداشهام دارن با حسرت بهم نگاه میکنن. من قوی هستم.پاهام هم یکمی گرمتر شده.
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
نظرات شما خیلی برای من ارزشمنده و من هم از این کارهای بچه ها رنجش ندارم . دوست دارم مستقل باشن
معین
2 بهمن 93 22:58
توی وبلاگ خودم مطلبی هست درباره بچه های قشنگتر از پریا... اگه دوست داشتی تشریف بیار
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
من مطلب شما را خوندم اما اصلا با شرایط بچه ها تطابق نداشت.