گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

بچه ها مادرشون را عاشق می کنن

1393/10/27 3:55
275 بازدید
اشتراک گذاری

میگن مادر عاشق بچه هاش هست . یه عشق بدون توقع و ناب . اما نمی گن چطور . می گن خدا این عشق را توی قلب مادرها می گذاره اما من می گم بچه ها هستن که کاملش می کنن.

(به ترتیب تولد)

وقتی ارشیا با دیدنم ذوق می کنه و چشماش برق می زنه به سرعت خودش را می رسونه. وقتی که دوست نداره به کسی جز خودش توجه کنم و من را فقط برای خودش می خواد.

وقتی که اردلان محکم گردنم را بغل می کنه و وقتی که گریه می کنه  و فقط توی بغل من آروم می شه حتی باباش را هم قبول نداره.

وقتی ارسلان تنها در آغوش من پناه می گیره و گردنم را بغل می کنه و سرش را روی شونم می گذاره. وقتی بی دلیل من را می بوسه و هر بار سعی می کنه محکمتر ببوسه. وقتی حتی من را با بابا هم در حد کنار هم نشستن به اشتراک نمی گذاره. وقتی طاقت تحمل صحبتهای بلند و من و بابا را نداره و میاد بغلم می کنه .

عاشقتونم عزیزای من .

وقتی خسته می شم و تحملم کم می شه می خواهم دعواتون کنم به یاد خودم میارم این جوجه ها تازه 17 ماهه سر از تخم در آوردن و از دو کیلو به 10 کیلو رسیدن گوشت تنشون آب نشه.

ببخشید که گاهی مجبورم از روش خودتون برای کنترلتون استفاده کنم . مجبورم با صدا کردن اسمتون مانع خطر بشم. مجبورم گاهی از جبر استفاده کنم.

فدای لب ورچیدناتون که همه جبروتم را بر هم می زنه و مجبورم می کنم بغلتون کنم و قربون صدقتون برم.

پسندها (3)

نظرات (5)

فروشگاه ونیزی
27 دی 93 7:36
گلهای بهشت سایبانت یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ از گلهای نرگس تقدیم وجود مهربانت
مامان و بابا
27 دی 93 12:15
ممنون عزیزم از اینکه یه چیزایی رو بهم گفتی فقط مشکل بزرگ اینجاست که الان پول سزارین شده پایش سه میلیون و بیمه تکمیلی هم نمیده بدبختانه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
خدا خودش درست می کنه نگران نباش.
زیــنب (مامان)
27 دی 93 12:33
سلام عزیزم خدا هر سه تاشون رو برات حقظ کنه و خدا سایه شما رو از سرشون کم نکنه بچه خیلی خیلی عزیزه حتی از جونمون هم با ارزش تره اینو مادرا بیشتر حس میکنن
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
جون که سهله مادر همه چیزو برای بچش می گذاره و چیزی برای خودش نمی خواد ولی بچه تا مادر نشه اینو نمی فهمه.
مامان ریحانه
27 دی 93 20:53
و چه زیبا توصیف کرده ای عشق مادر را ....
مامان آروین(مهناز )
28 دی 93 10:08
خیلی زیبا بود عزیزم اشکم در اومد