گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

همکاری

1393/10/18 10:13
200 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم بافتنی می بافتم و بچه ها هم با کاموای من سر گرم بودن.

دیدم دیگه کاموا به آزادی نمیاد توی دستم دیدم اردلان همه کاموا را باز کرده و خودش را بهش پیچیده.

هرچی صداش کردم نیامد؛ منم می ترسیدم میل را بزارم زمین بچه ها بردارن یا با خودم ببرم بره یه وقتی توی چشمشون . 

خلاصه بدون اینکه به کسی نگاه کنم گفتم دست اردلان را بگیر کمک کن بیادش.

دیدم ارشیا و ارسلان هر کدوم یه دست اردلان را دو دستی دارن می کشن اردلان همخنده می خنده و فکر می کنه بازیه. منم نتونستم جلوی خندم را بگیرم که بچه ها دستاش را رها کردن و همه باهم قه قهه

خوشحال شدم که باعث ناراحتی اردلان نشدیم . البته بچم جنبش خیلی بالایه.

پسندها (6)

نظرات (1)

زهره
22 دی 93 9:30
ماشالا عزیزم شما چطور وقت می کنی به بافتنی تازه هر چی هم که بخوای ببافی که باید سه تا ببافی من که از پارسال کاموا خریدم که برای ملودی ببافم هنوز نتونستم بهش دست بزنم خدا همیشه یارت باشه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
باید برای خودم یه سر گرمی داشته باشم . چون شاغل بودم نمی تونم بی کار باشم.