گل پسرا قند عسلاگل پسرا قند عسلا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 40 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
مامانمامان، تا این لحظه: 37 سال و 10 ماه سن داره

سه قلو ، قند عسلا گل پسرا

پیشرفت پروژه

1393/10/18 10:21
260 بازدید
اشتراک گذاری

علارقم وقفه ای که پیش آمد بچم خیلی پیشرفت کرده.

من جمعه و شنبه به خاطر کار اداری خونه مامانم بودم و اونجا نمی شد ارسلان را باز بگذارم. روز یکشنبه هم که قرار بود ارشیا را ببریم خونه مامانه ؛ مامانه کمر درد بودن و موکول شد به چهارشنبه منم توی این روزها بی خیال شده بودم چون واقعا حریف سه تا بچه نمی شم .

دیروز ارسلان جیش داشت پوشک هم بود و منم توی آشپزخونه بودم اما به مدت واقعا کوتاه.

آمدم بیرون ؛ چشمتون روز بد نبینه. ارسلان توی پوشکش اذیت بود ، درش آورده بود و جیش کوچیک و بزرگ و ...

خوشبختانه اردلان هنوز ندیده بود خودش هم دست نزده بود . خواستم دعواش کنم ترسیدم لج کنه سریع گذاشتمش روی قصری و بهش داشتم با روی خوش و مهربونی توضیح می دادم که اردلان هم آمد آشپزخونه و فرصتی شد خونه را جمع و جور کنم و تمیز کنم (خوشبختانه روی روفرشی کثیف شده بود) که دیدم ارسلان از روی قصری بلند شده درش را هم بسته برداشتمش با لویسیون شستمش و کمی بدون پوشک گذاشتمش. دیدم بچم بقیه جیش بزرگش را هم روی قصری انجام داده برای همین درش را بسته .

خسته بودم اما خوشحال. چون طی تحقیقاتم به این نتیجه رسیدم که بچه ها دوست دارن جیش بزرگشون را توی پوشک بکنن و دیرتر روی قصری این کار را می کنن.

و خوشم آمد از تمیزی این بچه که در قصری را بست . معمولا وقتی استفاده می کنه درش را نمی بنده .

به نظرم آمادگی کامل داره ولی من آمادگی ندارم.

از دوشنبه آینده دوباره شروع می کنم ولی ان شاءالله از این به بعد به هیچ عنوان وقفه نمی ندازم.

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان فاطمه
18 دی 93 23:52
عزیزم نه خودتو اذیت کن نه این گل پسرارو هنوز به نظر من خیلی زوده بذار حداقل بتونن با زبون بهت بگن جیش پسر بچه ها از دوسالگی تا دوسالونیم باید از جیش بگیری مهدیار که تازه بهم جیششو میگه اونم چند روز یادش میره و تو پوشکش جیش میکنه یه موقع هام میبینی تا شب همش بهم میگه و سر پاش میگیرم و از صبح پوشکش خشک میمونه
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی از راهنماییتون . بچه ها کلمه جیش را میگن و جلو شلوارشون را می گیرن جلو. یعنی هم معنیش را می فهمند هم اسمش را می دونن.
مامان آروین(مهناز )
24 دی 93 11:19
سلام عزیزم آروین منم جیش رو میگه ولی وقتی پوشکه باز که باشه اصلا نمیگه ولی جیش هم نمیکنه اینقدر خودش رو نگه میداره دم ریختن میگه که کار از کار گذشته تصمیم دارم بعد از عید که هوا گرم شد از پوشک بگیرمش واسه کوچولوهای شما هم هنوز زوده ولی هر بچه ای فرق میکنه دختر خواهرم یک سالگی میرفت دستشویی یک بار هم تا حالا تو شلوارش جیش نکرده روی ماهشون رو ببوس بیا خصوصی
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
دقیقا همینطوره
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 دی 93 16:16
مامانی خودتو اذیت نکن این موضوع یعنی کنترل ادرار یک امر غیر ارادی است و تا زمانی که فرمانش از مغز صادر نشه امکانش نیست .الان که خیلی زود به نظرم فقط خودتون و بچه های ناز رو اذیت میکنید دوستتون داریم خیلی زیاد
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
پاسخ
مرسی اما خیلی تحقیق کردم همه شرایطش را دارن و تقریبا کنترلش را هم دارن فقط باید آموزش ببینن.